Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون تنها در بخش کالا و خدمات که مربوط به طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها است هزار و ۹۹۵ پرونده تخلف در این بخش تشکیل شده که هزار و ۵۷۴ پرونده مختومه شده است.

او به محکومیت پنج میلیارد و ۲۸۴ میلیون تومانی متخلفان حوزه کالا و خدمات در استان اشاره کرد و گفت: بیشترین پرونده‌ها مربوط به گران‌فروشی، درج نکردن قیمت‌ها و ارائه نکردن فاکتور خرید به ویژه در طرح مذکور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن پور گفت: برای تشدید نظارت‌ها و برخورد با متخلفان یک هفته است که طرح پلمب و نصب بنر محکومیت در واحد‌های صنفی استان آغاز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون هزار و ۵۸۵ پرونده وارد شعب تعزیراتی استان شده و هزار و ۷۱۷ پرونده مختومه شده است.

او گفت: این پرونده‌ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و بخش بهداشت، دارو و درمان بوده است.

حسن پور گفت: در این مدت در بخش کالا و خدمات ۷۷۲ پرونده وارده و ۸۵۷ پرونده مختومه شده است که درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور بیشترین میزات تخلفات را به خود اختصاص داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی به تحقق ۱۱۱ درصدی عملکرد حوزه کالا و خدمات اشاره کرد و گفت: در این بخش محکومین به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۸۸ میلیون و ۶۰۱ هزار ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

او گفت: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز ۷۴۸ پرونده وارده و ۷۷۵ پرونده مختومه شده است.

حسن پور میزان محکومیت پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را ۲۶۰ میلیارد و ۹۰۶ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۰۳ درصد برنامه در این بخش محقق شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز از ابتدای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون ۶۵ پرونده وارده و ۸۵ پرونده مختومه شده که عملکرد این حوزه ۱۳۰ درصد و میزان محکومیت نیز ۹۶۲ میلیون ریال گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی کالا و خدمات مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی پرونده مختومه شده بخش کالا و خدمات حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند