Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان روز گذشته در کاخ «سلام» در جده با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق دیدار و گفتگو کرد. طرفین در این ملاقات روابط دوجانبه، همکاری‌های مشترک و مذاکرات ریاض و تهران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

مصطفی الکاظمی در ادامه سفر خود به عربستان  به مسجد الحرام رفت و مناسک حج عمره را به جای آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به محض ورود مورد استقبال تعدادی مقامات ریاست  در امور مسجد الحرام و مسجد النبی و نیرو‌های حراست قرار گرفت.

نخست وزیر عراق دیروز برای دیداری رسمی با محمد بن سلمان وارد عربستان شد. خبرگزاری آلمان به نقل از منابع عراقی اعلام کرد الکاظمی در دیدار با مقامات سعودی برخی مسائل از جمله راه‌های پیشرفت گفتگو‌های ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری کامل روابط دیپلماتیک دو کشور را بررسی می‌کند. قرار است نخست وزیر عراق امروز برای گفتگو درباره همین مسئله عازم ایران شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان نخست وزیر عراق عربستان و ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زائران عمره گزار ایرانی بعد از پنج روز اقامت در مدینه و زیارت مرقد رسول الله (ص)، ائمه بقیع و شهدای اُحد، دیشب در مسجد شجره حاضر شدند و لباس احرام بر تن کردند.

زائران کاروان کرمانشاه در مسجد شجره یکی از میقات‌های هفتگانه به نیت عمره از لباس دنیوی خارج شدند و لباس بندگی و پاکیزگی احرام را به تن کردند.

عمره گذاران در حالی به سوی کعبه راهی شدند که با گفتن تلبیه، لبیک اللهم لبیک، در فضایی معنوی و روحانی رهسپار مکه شدند.

یک کاروان از زائران استان کردستان نیز پیش‌تر راهی مکه شد و این دو کاروان نخستین کاروان‌های زائران ایرانی بعد از تعطیلی ۹ ساله عمره بودند.

مسجد شجره که مسجد ذوالحلیفه نیز نامیده می‌شود، از مساجد تاریخی منطقه مدینه است که در هشت کیلومتری جنوب غربی مسجدالنبی و در مسیر مکه قرار دارد. این مسجد، میقات کسانی است که برای عمره تمتع و عمره مفرده از مدینه به مکه می‌روند.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند