Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:39:50 GMT

معرفی انواع پنل ال‌ ای‌ دی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۹۷۴۱

معرفی انواع پنل ال‌ ای‌ دی

پنل ال ای دی 60 در 60 یکی از محبوب‌ترین چراغ‌های LED برای روشنایی عمومی انواع فضاها مانند سقف کاذب، فضای اداری، تجاری، بیمارستانی و یا حتی مصرف برای روشنایی فضاهای خانگی است.

به گزارش ایسنا به نقل از اکووات، در واقع این چراغ‌ها با مصرف بسیار کم باعث شده‌اند تا هزینه‌ی خرید و نگهداری ادوات روشنایی عمومی فضاهای بسیار بزرگ کاهش چشم‌گیری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، نور بدون خیرگی، طول عمربالا و مصرف بسیار پایین و شارنوری بالا پنل ال‌ای‌دی را به یکی از بی‌دردسرترین گزینه‌های روشنایی عمومی تبدیل کرده است.

برای خرید پنل ال ای دی 60 در 60 در مرحله اول باید با انواع پنل سقفی آشنا شوید تا بتوانید از میان آن‌ها بهترین گزینه را برای روشنایی فضای خود انتخاب کنید. قیمت پنل ال‌ای‌دی در بازار روشنایی بسیار متنوع است به همین دلیل برای انتخاب بهتر لازم است شناختی از این چراغ پرکاربرد داشته باشید؛ به همین دلیل در ادامه به بررسی انواع پنل سقفی و نکات مهم راجع به آن پرداخته‌ایم.

انواع پنل LED در بازار روشنایی

تنوع این چراغ‌ها در بازار روشنایی از لحاظ ابعاد، شکل، نحوه نصب، قیمت و کیفیت بسیار زیاد است.

برای مثال از نظر ابعاد پنل‌های 30 در 30 و یا 60 در 60 و از نظر شکل انواع پنل‌های مربعی، دایره‌ای و... موجودند و یا حتی از نظر توان نیز انواع پنل‌های 30، 40 و 60 وات از انواع محبوب این چراغ‌ها هستند.

پنل‌ LED در بازار روشنایی در 3 نوع نصب توکار، روکار و آویز موجود است که هرکدام ویژگی‌های متفاوتی دارند.

پنل سقفی توکار

پنل سقفی توکار از اصلی‌ترین گزینه‌های روشنایی برای استفاده بین تایل و سقف کاذب است. با استفاده از این چراغ به صورت توکار می‌توانید جلوه‌ای مدرن و منظم در فضای خود ایجاد کنید چرا که این چراغ‌ها با ظاهری یک‌دست و نورانی در بین تایل و یا سقف کاذب ظاهر خواهند شد.

در نصب پنل ال‌ای‌دی ضخامت پشت پنل یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب چراغ محسوب می‌شود. در حالت کلی پنل‌ها به دو دسته پنل اسلیم و پنل بک‌لیت تقسیم می‌شوند و تفاوت کلی آن دو در قرارگیری چیپ‌های LED و البته ضخامت آن‌هاست.

پنل ال ای دی بک لیت یا بک لایت نسبت به پنل اسلیم جدیدتر است و همان‌طور که انتظار می‌رود نور با کیفیت‌تری نیز از خود ساطع می‌کند.

پنل سقفی روکار

برای فضاهایی که امکان نصب پنل ال‌ای‌دی به صورت توکار وجود ندارد برای مثال سقف امکان تغییر ندارد و یا فضایی برای نصب چراغ در نظر گرفته نشده باشد می‌توان با استفاده از قاب مخصوص پنل ال‌ای‌دی و قرار دادن چراغ در این قاب از پنل سقفی در حالت روکار استفاده کرد.

با نصب پنل ال‌ای‌دی به صورت روکار نیز می‌توان نوری یک‌نواخت در فضا ایجاد کرد و هم‌چنین ظرافت و زیبایی فضا نیز حفظ می‌شود.

پنل سقفی آویز

با نزدیک شدن منبع نور به زمین میزان روشنایی بیشتری به فضای مورد نظر نیز ساطع می‌شود به همین دلیل پنل ال ای دی آویز در فضاهایی که ارتفاع سقف آن زیاد است هم روشنایی بیشتری ایجاد می‌کند و هم جلوه‌ای دکوراتیو به خود می‌گیرد. در بسیاری از پنل‌های ال ای دی موجود در بازار از جمله پنل 60 در 60 اکووات این امکان فراهم شده تا با نصب کابل آویز به پشت پنل بتوان از آن به صورت آویز استفاده کرد.

منبع: www.ecowat.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انواع پنل LED بازار روشنایی پنل ال ای دی چراغ ها انواع پنل پنل سقفی پنل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!

سرمربی منچسترسیتی به ستاره پرتغالی قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد.

طرفداری | پپ گواردیولا مشکلی با انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ندارد.

به گزارش اسپورت کاتالان، همانند دو فصل گذشته، نام برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی، در صدر فهرست نقل و انتقالات ژاوی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد ارتباطی عمیق بین این بازیکن و سرمربی بارسا شکل گرفته، همان‌طور که تابستان گذشته نیز با هم صحبت‌هایی داشته‌اند .شواهد حاکی از آن است که این بازیکن 29 ساله تمایل زیادی دارد پس از کسب افتخارات متعدد با منچسترسیتی تحت مربیگری پپ گواردیولا، چالش جدیدی را در فوتبال اسپانیا و به طور خاص در بارسلونا تجربه کند. با وجود تمدید قرارداد سیلوا با قهرمان انگلستان تا سال 2026، گواردیولا با درکی مثال‌زدنی، به این بازیکن قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد. پپ اگرچه در یکی‌دوفصل اخیر برای ماندن برناردو سیلوا پافشاری کرده بود، حال چراغ سبز خود را به این ستاره پرتغالی نشان داده است. انتقال این هافبک تکنیکی به بارسلونا، رقمی در حدود 58 میلیون یورو (50 میلیون پوند) برای آبی‌اناری‌ها هزینه خواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!