Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@04:43:09 GMT

اطمینان آرسنال از جذب رافینیا

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۱۳۵۷

به نظر می‌رسد که آرسنال با وجود رقبایی مانند بارسلونا از جذب وینگر برزیلی لیدز اطمینان دارد

گفته می‌شود که آرسنال در تلاش دوم خود برای جذب رافینیا قصد دارد تا پیشنهادی در حدود 50 میلیون پوند به لیدز یونایتد ارائه دهد.

بیش‌تر بخوانید:

لیدز یونایتد برای فروش رافینیا قیمت تعیین کرد؛ بارسلونا اولویت اول وینگر برزیلی

رافینیا - آرسنال | لیدزیونایتد اولین پیشنهاد توپچی ها را رد کرد

آرسنال آماده ارائه پیشنهادی جدید و ارتقا یافته برای جذب رافینیا

طرفداری | به گزارش مایکل بریج از اسکای، آرسنال قصد دارد تا بخش اصلی و بیش‌تر نقل و انتقالات خود را تا پیش از تور آمریکا در ماه جولای به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپچی‌ها به جذب رافینیا از لیدز یونایتد اطمینان دارند. همچنین به نقل از دیلی میل، آرسنال در حال آماده سازی خود برای ارائه یک پیشنهاد جدید به لیدز است. پس از آنکه پیشنهاد اولیه آرسنال به ارزش 30 میلیون بعلاوه 10 میلیون پوند برای رافینیا توسط لیدز رد شد، توپچی‌ها اکنون قصد دارند تا پیشنهاد خود را به حدود 50 میلیون پوند برساند و امیدوارند که بتوانند با این مبلغ لیدز را به فروش بازیکنش راضی کنند.

اخبار داغ 

خاطره بازی AFC با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی علیرضا بیرانوند حمله مشاور آجورلو به احمد سعادتمند؛ یادت رفته در هتل اوین با دلال تیم می بستی؟ هری مگوایر ازدواج کرد بی اعتمادی بازیکنان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جذب رافینیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023

داوید رایا و خط دفاع آرسنال مزد عملکرد فوق‌العاده خودشان را دریافت می‌کنند. 

طرفداری | سنگربان اسپانیایی آرسنال در اولین فصل حضورش در این تیم به یک دستاورد ویژه دست یافت.

با ناکامی جوردن پیکفورد در ثبت کلین شیت مقابل لوتون تاون، داوید رایا به صورت رسمی دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023 را کسب کرد. سنگربان اسپانیایی توپچی‌ها طی 29 بازی برای این تیم 14 کلین‌شیت داشته است. پس از پیتر چک در فصل 16-2015، رایا اولین دروازه‌بان آرسنال است که به این مهم دست می‌یابد. او که به صورت قرضی در آرسنال حضور دارد، در پایان فصل به صورت دائمی از برنتفورد به ورزشگاه امارات منتقل خواهد شد. گفتنی است تیم تحت هدایت میکل آرتتا با دریافت تنها 28 گل بهترین خط دفاع لیگ برتر را نیز تصاحب کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس