Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه النشره، سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از عدم پایبندی عربستان سعودی به آتش بس و ناکارآمدی سازمان ملل در این زمینه به شدت انتقاد کرد.

وی همچنین با اشاره به نقض مکرر آتش بس انسان دوستانه اعلام شده از سوی سازمان ملل، از سوی ائتلاف متجاوز سعودی در روزهای اخیر تاکید کرد: ائتلاف متجاوز سعودی ضمن سو استفاده از آتش بس سازمان ملل متحد، قوای خود را بسیج کرده و برای تشدید هر چه بیشتر تنش‌ها آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد: ما نخستین طرفی بودیم که پایبندی به توافق آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل را اعلام کردیم و همچنان به همه تعهدات خود در راستای این توافق پایبند هستیم. در هنگام مذاکرات برای برقراری آتش بس نیز مانع تراشی نکرده و سعی کردیم اجرای آن را تسهیل کنیم.

وی افزود: در طرف مقابل ائتلاف متجاوز سعودی قرار دارد که مشخص شد از برقراری آتش بس به دنبال نیل به اهداف دیگر خود هستند. آنها علاوه بر اینکه هر ساعت توافق آتش بس را نقض کرده‌اند از سوی دیگر سعی دارند نیروهای خود را بازسازی کرده و برای درگیری‌های جدید با بسیج قوای بیشتر آماده شوند.

این مقام یمنی با اشاره به فریبکاری ائتلاف متجاوز سعودی در مساله آتش بس، به آنها درباره ادامه این اقدامات هشدار داد و تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن برای هر تحولی آمادگی دارد.

کد خبر 5523946

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی آتش بس یمن روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق عربستان سعودی ترکیه لبنان افغانستان جو بایدن ایران اتحادیه اروپا انگلیس ائتلاف متجاوز سعودی سازمان ملل آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی

آفتاب‌‌نیوز :

یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.

تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.

کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفتگو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.

این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفر‌هایی در منطقه استفاده کرده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد