Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس خدابخشیان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان شهرستان ملایر گفت: ستاد ساماندهی و ارتقای خدمات سفر در ۱۵ بند و اولویت از اول تیر تا پایان شهریور فعالیت دارد.

او خواستار آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر برای پذیرایی از مسافران شد و گفت: مدیران باید نظارت کامل بر اجرای برنامه‌های این ستاد داشته باشند و برنامه‌ریزی لازم را برای ساماندهی و ایجاد امکانات و اسکان مسافران داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر بر لزوم تشکیل جلسه کمیته‌های تخصصی زیر مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر تاکید کرد و گفت: مستندات و مصوبات این جلسات باید برای دبیرخانه ستاد ارسال شود.

خدابخشیان خواستار نظافت مبادی ورودی شهر‌ها و روستاها، بوستان‌ها و مساجد، نظافت روزانه معابر شهر، تعبیه باکس‌های زباله در معابر، تعیین محل‌هایی برای استقرار چادر‌های مسافران و پاکسازی حاشیه جاده‌ها و علائم و تابلو‌های ایمنی راه‌ها شد.

او گفت: عملکرد مدیران در پایان طرح تابستانه ستاد اجرایی خدمات سفر ارزیابی می‌شود، ملایر با ۲ عنوان جهانی انگور و مبلمان منبت و ظرفیت‌های ویژه گردشگری می‌تواند مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران در ایام تابستان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسافران خدمات سفر ستاد اجرایی خدمات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی