Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد بنایی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: آزادسازی اراضی ملی به عنوان یکی از مطالبات مردم توسط مراجع قضایی از ابتدای خردادماه سال جاری آغاز شده است و تداوم خواهد داشت.

وی گفت: برخی بهره برداران در حاشیه سد مهاباد اقدام به تغییر کاربری و گروهی نیز خارج از مجوز‌های صادره برای آن‌ها اقدام به تصرف و ساخت و ساز کرده اند که با این موارد برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری مهاباد گفت: در جلسه شورای فرعی حفاظت از بیت المال با محوریت آزادسازی حاشیه سد مهاباد در این شهرستان، یک فرصت ۲ ماهه برای ادارات ذیربط در این تصرف‌ها داده شده است تا با این تصرفات و ساخت و ساز‌های غیرمجاز برخورد لازم را انجام دهند.  

بنایی گفت: اراضی ملی، منابع طبیعی و بستر رودخانه‌ها متعلق به عموم مردم بوده و عزم دستگاه قضایی هم در این راستا برای برخورد با متخلفان جدی است.

وی گفت: متاسفانه هزینه‌های تخلف و جرم در قانون با اینگونه تخلفات پایین است از اینرو نمایندگان مجلس باید با بازنگری در این مورد جرایم تعیین شده را افزایش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادسازی حریم سد مهاباد دادگستری مهاباد ساخت و ساز غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان

کورش فتحی فرماندار فلارد گفت: عملیات جست‌وجو و نجات برای یافتن پیکر بی جان کودک پنج ساله از اهالی روستای نارمه که ۱۱ روز پیش در رودخانه خرسان غرق شده بود، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

مرگ کوهنورد بر اثر سقوط از کوه گنجگاه

وی افزود: پس از چند روز جست‌وجو در رودخانه خرسان، ادامه جست‌وجو در استان همجوار انجام گرفت، اما با گذشت ۱۱ روز هنوز پیکر این کودک پیدا نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید