Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادگیری یک زبان خارجی می‌تواند زندگی یک فرد را غنی‌تر کند. برای آموزش زبان انگلیسی چه زمانی بهتر از دوران کودکی  و نوجوانی؟ اگر شما اکنون جوان یا بزرگ‌سال هستید، احتمالا کلاس‌هایی را پشت سرگذاشته‌اید که کلاس مورد علاقه شما نبوده‌اند، اما اکنون بابت آن سپاسگزار والدین خود هستید.

به گزارش ایسنا به نقل از کتابانه، برای اینکه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان جذاب یا شاید کمتر کسل کننده باشد، در سال‌های اخیر از سوی ناشران تلاش شده تا جذابیت، یکی از معیارهای اصلی کتاب‌های آموزش انگلیسی کودکانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با ۸ کتاب برتر برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان کتاب‌ فمیلی فرندز 

کتاب Family and Friends از مشهورترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان است. به طوری که در حال حاضر در بسیاری از آموزشگاه‌های زبان به بچه های ۶ سال به بالا تدریس می‌شود. کتاب Family and Friends تمام مهارت‌های زبان انگلیسی را در کودکان تقویت می‌کند و با ساختار جذاب کتاب باعث می‌شود تا کودک هنگام مطالعه آن کسل نشود و ارتباط لازم را مطالب درس برقرار کند.

ساختار کتاب فمیلی فرندز جوری طراحی شده است تا زبان آموزان در بین مطالبی که یاد می‌گیرند فعالیت و تمرین‌های سرگرم کننده‌ای هم انجام می‌دهند تا درس برایشان یکنواخت نشود. در ابتدای کتاب تعدادی لغت قرار دارد که از متن مکالمه‌ای که به درس مربوط است استخراج شده است، بعد توضیحاتی درباره یک مبحث گرامری و تمرینات مربوط به آن قرار داردند.

کتاب فرست فرندز 

کتاب  First Friends یکی از کامل‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های زبان برای شروع زبان انگلیسی می‌باشد. مخاطبین اصلی کتاب First Friends، کودکان شش تا ده سال می‌باشد و در لهجه آمریکایی (American) در آموزشگاه‌ها و موسسات زبان انگلیسی تدریس می‌گردد.

کتاب فرست فرندز که به آموزش زبان از طریق گسترش مهارت‌های ارتباطی، بازی کردن و فعالیت‌های خلاقانه پرداخته، از شخصیت‌های کارتونی و تخیلی جذاب به همراه عروسک‌های بامزه گوناگون بهره گرفته و همین نکات مهم، سبب شده علاقه و اشتیاق یادگیری زبان انگلیسی در کودکان افزایش چشمگیری یابد.

کتاب  Super minds 

کتاب SUPER MINDS برای زبان‌آموزان مبتدی و کودکان ٧ تا ١٢ سال با لهجه British (بریتیش) طراحی شده که با آموزش جذاب و سرگرم کننده خود باعث افزایش حافظه، افزایش خلاقیت، افزایش مهارت‌های فکری و افزایش مهارت‌های زبانی می‌شود که به تازگی در اغلب آموزشگاه‌های زبان مورد استفاده قرار می‌گیرد که رضایت آن‌ها را نیز در برداشته است.

کتاب سوپرمایندز از ٩ فصل ٩ صفحه‌ای تشکیل شده که هر فصل در قالب تصاویر رنگی، زیبا و جذاب مطالب آموزشی را به صورت داستان‌های جذاب و اجتماعی همراه با شخصیت‌های دوست داشتنی به زبان آموز ارائه می‌کند. هر درس از ٥ بخش مختلف تشکیل شده که بعد از هر داستان و آموزش یک سری تمرین‌های سرگرم کننده در قالب بازی، نقاشی، رنگ آمیزی، ترانه و بازی‌های فکری طراحی شده است که مطالعه کتاب را بسیار لذت بخش و دوست داشتنی می‌کند. در پایان کتاب نیز متن ترانه‌ها به طور کامل نوشته شده است.

 کتاب HIP HIP HOORAY

کتاب  Hip Hip Hooray یکی از بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی کودکان در قالب تصاویر، داستان، شعر، ترانه، بازی و سرگرمی می‌باشد که برای کودکان و نوجوانان سنین

٨ تا ١٥سال طراحی شده است که در اکثر کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی سرتاسر دنیا برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کتاب Hip Hip Hooray به آموزش جملات و لغات و همچنین دستور زبان (Grammar) در سطح مقدماتی می‌پردازد. کتاب شامل ٨ درس می‌باشد که هر درس مربوط به یک موضوع خاص می‌باشد.

 کتاب PHONICS FOR KIDS

مجموعه شش گانه Phonics for kids یکی از بهترین منابعی است که برای آموزش حروف الفبا و تلفظ صحیح به کودکان و خردسالان نگاشته شده و توسط انتشارات نام‌آشنای لانگمن Longman انتشار یافته است. سومین سطح این کتاب که سطح متوسط این مجموعه محسوب می‌شود، از سیزده درس تشکیل شده و حروف A تا M را پوشش داده است.

هر درس از دو صفحه تشکیل شده و در آغاز هر درس، حرف مربوط به آن در دو حالت بزرگ و کوچک و با رنگی مشخص نوشته شده است. سپس یک جمله کوتاه آورده شده که در آن، از حرف الفبای مربوط به آن درس چندین بار استفاده شده، همچنین یک تصویر جذاب مربوط به آن جمله پس از جمله آورده شده که یادگیری مفهوم جمله را تسهیل می‌سازد.

کتاب  MR. BUGS PHONICS1

کتاب MR. Bugs Phonics از برجسته‌ترین کتاب‌های آموزش انگلیسی برای کودکان به شمار می‌رود. سری کتاب‌های دوجلدی M’R Bug’s Phonics، مجموعه ای است که در آن تلفظ صحیح تمامی واج‌های مصوت و صامت را به کودکان آموزش می‌دهد. بسیاری از صاحب نظران بر این عقیده‌اند که بهترین زمان فراگیری زبان‌های خارجی، خردسالی است و برای این عقیده این دلیل را می‌آورند که هرچه نحوه‌ی تلفظ صحیح زودتر در ذهن افراد نهادینه و تثبیت شود بهتر است. این کتاب ۱۲ فصل دارد و در ابتدای هر درس یک قصه‌ی صوتی برای کودکان پخش می‌شود که هدف آن تقویت مهارت شنیداری کودکان است و در آن واژگان جدید برای کودکان پخش می‌شود.

خرید اینترنتی کتاب ریدینگ انگلیسی با تخفیف‎ از کتابانه

برای خرید انواع کتاب‌های آموزش زبان با تخفیف به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه کنید و در میان کتابهای متنوع این فروشگاه با بررسی قیمت محصولات مورد نظر خود اقدام به خرید کتاب آموزش زبان انگلیسی کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کتاب آموزشی زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی کتاب های آموزش زبان برای کودکان مربوط به آن طراحی شده تشکیل شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد

ایسنا/قزوین کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» به تألیف «مرتضی محمدی زنجیره»، «زهرا یعقوبی» و «زهرا حبیبی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد این کتاب با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، تألیف شده است.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در رشته‌های مختلف مهندسی (مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق) می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مباحث آموزش زبان VHDL که از مهم‌ترین زبان‌های توصیف نرم‌افزار است، به عنوان واحد درسی در اکثر دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود و همچنین در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های معماری کامپیوتر تدریس و شبیه‌سازی می‌شود.

مطالب کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در سه فصل مطرح شده است که فصل اول مقدمه و آشنایی با طراحی دیجیتال است و در فصل دوم مفاهیم اولیۀ زبان VHDL بیان شده و در فصل سوم به بیان ساختارهای زبان VHDL به طور کامل پرداخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۸۹ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۰۸ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند به لینک B۲n.ir/s۳۴۱۱۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود