Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت برق خراسان شمالی از تصویب احداث چهار پست فوق توزیع برق در شهرک های صنعتی خراسان شمالی در سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.

علیرضا صبوری در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط با جزئیات اعتبارات سفر رئیس جمهور و وزیر نیرو به این استان، از مصوبه احداث ۴ پست فوق توزیع در شهرک های صنعتی شهرهای فاروج، شیروان، گرمه و منطقه ویژه اقتصادی بجنورد خبر داد و افزود: برای احداث این پست ها اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق این مصوبات، مقرر شد برق رسانی به شهرک های روستایی در حال سکونت و آبادی های زیر ۱۰ خانوار و یا فاقد کد روستایی که برق ندارند، با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طی ۲ سال با مشارکت ۵۰ درصدی منابع استان انجام شود.

به گفته صبوری مقاوم سازی شبکه های فرسوده توزیع برق استان یکی دیگر از مصوبات این سفر برای استان بوده است.

 وی بیان کرد: مصوبه مقاوم سازی شامل اصلاح شبکه های فرسوده به طول ۱۰۰ کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و به مدت ۲ سال در سفر استانی وزیر نیرو به تصویب رسید که مقرر شد این مصوبه با مشارکت ۴۰ درصدی وزارت نیرو، ۴۰ درصد منابع استان و ۲۰ درصد منابع وزارت نفت انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد

رئیس جمهور فرانسه خواستار آن شد که استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط کودکان زیر ۱۵ سال در اتحادیه اروپا، تحت کنترل والدین باشد.

به گزارش ایسنا، امانوئل مکرون در یک سخنرانی مفصل درباره آینده اتحادیه اروپا در دانشگاه سوربن پاریس، گفت: قبل از ۱۵ سالگی باید کنترل والدین برای دسترسی به فضای دیجیتال وجود داشته باشد. اگر محتوا چک نشود، این دسترسی، انواع خطرات و تحریفات ذهنی را ایجاد می‌کند که می‌تواند انواع نفرت را توجیه کند.

فرانسه در سال‌های اخیر شاهد حوادث خشونت‌بار مکرری بوده که دسترسی کودکان خردسال به اینترنت در وقوع آنها، نقش داشته است.

بر اساس گزارش لوکال، اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک همچنین در ناآرامی‌هایی که پس از تیراندازی پلیس به یک نوجوان در حومه پاریس در سال ۲۰۲۳ روی داد و به بسیاری از شهرهای فرانسه گسترش یافت، نقش داشتند.

پارلمان فرانسه سال گذشته، لایحه محدودیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کاربران زیر ۱۵ سال را تصویب کرد. بر اساس این مصوبه، دسترسی کودکان زیر ۱۵ سال به شبکه‌های اجتماعی منوط به رضایت والدین شد و این مصوبه همچنین به والدین اجازه می‌دهد حساب‌های کاربری کودکان زیر ۱۵ ساله‌ خود را در شبکه‌های اجتماعی به حالت تعلیق درآورند.

پس از تصویب این لایحه در مجلس ملی فرانسه که با هدف مبارزه با هرزه‌نگاری، آزار و اذیت سایبری و رفتارهای اعتیادآور صورت گرفت، مجلس سنا هم به آن رای مثبت داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند