Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:28:20 GMT

رقابت ۱۷ هزار داوطلب کنکور سراسری در ایلام

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۰۹۱۸

رقابت ۱۷ هزار داوطلب کنکور سراسری در ایلام

کریم کوخایی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد داوطلب ایلامی به مدت چهار روز از چهارشنبه هشتم تا شنبه ۱۱ تیر ماه جاری برای ورود به دانشگاه های کشور با هم رقابت می کنند.

وی افزود: از مجموع داوطلبان کنکور هفت هزار و ۶۰۷ نفر مرد و ۹ هزار و ۴۲۲ نفر نیز زن هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام ادامه داد: این آزمون در ۸۳ حوزه امتحانی در سطح استان نوبت صبح برگزار می شود که ۷۵ حوزه مربوط به آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوخایی زاده تاکید کرد: همچنین دانشگاه ایلام دارای سه حوزه، دانشگاه علمی کاربردی ۲ حوزه و دانشگاه پیام نور ۲ حوزه است.

وی یادآور شد: پنج هزار و ۴۸ داوطلب تنها در حوزه های دانشگاه ایلام به رقابت می پردازند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام اضافه کرد: توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از روز گذشته آغاز شده و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به اخذ کارت خود اقدام کنند.

کوخایی زاده اضافه کرد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه نیز از فردا دوشنبه ششم تیرماه در حوزه های مذکور مستقر و تمامی داوطلبان می توانند در صورت هرگونه مغایرت برای رفع اشکال به این باجه مراجعه کنند.

وی از داوطلبان خواست: هر چه سریع تر کارت ورودی خود را دریافت کنند تا زمان کافی برای رفع نقص کارت های خود داشته باشند، چراکه رفع نقص کارت در روز آزمون صورت نمی گیرد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: کنکور سراسری روز چهارشنبه با رشته هنر، روز پنجشنبه علوم ریاضی و علوم انسانی، جمعه علوم تجربی و شنبه زبان های خارجی بمدت چهار روز و در نوبت صبح برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، دانشگاه ایلام با هفت هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۲۵ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است

برچسب‌ها ایلام کنکور دانشگاه ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام کنکور دانشگاه ایلام ایلام کنکور دانشگاه ایلام دانشگاه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد