Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون فرهنگی رفاهی سازمان نظام پرستاری گفت: دهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت برگزار می‌شود و تیم‌ها و کاروان‌های ورزشی هرکدام با نام یکی از شهدای مدافع سلامت مزین می‌شوند و در این جشنواره حضور می‌یابند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری؛ آقای کوروش نادری گفت: مهلت ثبت نام در این جشنواره ورزشی تا 10 تیر است و قبل از آن به مدت یک ماه، زمان برای ثبت نام به پرستاران داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کشور قرار است از 8 تا 11 شهریور 1401 با همکاری سازمان نظام پرستاری و معاونت پرستاری وزارت بهداشت در اصفهان برگزار شود.
وی ادامه داد: این جشنواره ورزشی از نخستین دوره به ترتیب در شهرهای؛ ملایر، لاهیجان، سمنان، مشهد، سنندج، شیروان، آبادان، اهواز، همدان و اکنون در دهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی در شهر اصفهان در قالب 10 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.
نادری گفت: در این جشنواره دو رشته تیمی شامل؛ فوتسال آقایان و والیبال برای خانم‌ها در نظر گرفته شده است و همچنین 8 رشته انفرادی شامل؛ تیراندازی با کمان، تیراندازی با تپانچه، دو و میدانی 800 متر بانوان و 1500 متر آقایان، شنای 50 متر کرال، تنیس روی میز، دارت، شطرنج و بدمینتون رشته‌های انفرادی هستند که در دهمین جشنواره ورزشی برگزار می‌شوند.
وی ادامه داد: رشته‌های فوتسال و والیبال مسابقات مقدماتی دارند که باید انجام شود لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام تیم‌های ورزشی و نفرات شرکت کننده تا 10 تیر است و قبل از آن به مدت یک ماه زمان برای ثبت نام به پرستاران داده شده بود.
معاون فرهنگی رفاهی سازمان نظام پرستاری بیان کرد: پیشبینی ما این است که حدود 700 تا 800 نفر از پرستاران کشورمان در این جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت کنند، زیرا این جشنواره علاوه بر رقابت سالم باعث تعامل و ارتباط گرفتن پرستاران با یک دیگر می‌شود.
آقای نادری درباره نفرات برتر و اهدای جوایز این جشنواره گفت: در مجموع 152 نفر پرستار در این جشنواره رتبه؛ اول، دوم، سوم را کسب می‌کنند که برای نفرات برتر لوح تقدیر به همراه جوایز نقدی در نظر گرفته شده است؛ همچنین به سه هیئت مدیره برتر که در مجموع مسابقات بهترین نتایج را کسب کرده باشند جام، لوح تقدیر و هدیه نقدی اهدا خواهد شد.
معاون فرهنگی رفاهی سازمان نظام پرستاری افزود: امر به ورزش مانند امر به معروف است و امروزه ثابت شده که ورزش جزو جدا نشدنی از زندگی اجتماعی‌مان است و در بعد فردی و اجتماعی ورزش می‌تواند تأثیر گذاری خوبی برای سلامتی، شادابی، نشاط فرد و جامعه داشته باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود پرستاران باتوجه به اینکه شغل پرستاری جزو مشاغل سخت و زیان آور است در ساعتی از روز، وقتی را به ورزش و سلامتی جسمانی خود اختصاص دهند تا با نشاط بیشتری به فعالیت روزانه خود بپردازند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدافع سلامت جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان نظام پرستاری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کودکان دارای اختلال اوتیسم، سندروم دان وکم توان ذهنی در بوستان شهید چمران کرج در محیطی شاد ورزش کردند و شرکت کنندگان یک روز شاد را تجربه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد