Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:15:38 GMT

تاخیر در پرواز تیم ملی والیبال به یک دلیل عجیب

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۱۵۱۴

تاخیر در پرواز تیم ملی والیبال به یک دلیل عجیب

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت های لیگ ملت‌های والیبال 2022 شب گذشته (یکشنبه شب پنجم تیرماه) به پایان رسید و کاروان والیبال ایران قرار بود ساعت 12 و 55 دقیقه امروز (دوشنبه ششم تیرماه) با پرواز هواپیمایی لوفت‌هانزا صوفیه را به مقصد مونیخ و سپس لهستان ترک کند.

پرواز تیم ملی به دلیل اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا به مونیخ لغو شد و برنامه سفر به لهستان کاروان تیم ملی والیبال ایران با مشکل روبرو شد که با پیگیری و هماهنگی‌های به عمل آمده ملی پوشان فردا سه‌شنبه و با یک روز تاخیر در برنامه در دو یا سه گروه عازم ورشو و سپس گدانسک محل برگزاری هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 2022 خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران از هفتم تا دوازدهم تیرماه تمرینات خود را در شهر گدانسک پیگیری ‌می‌کند و در این مدت در هتل دیگری اسکان خواهد یافت اما از روز دوشنبه 13 تیرماه در هتل محل اسکان تیم‌های شرکت کننده در هفته سوم لیگ ملت‌ها اسکان خواهد یافت.

مردان والیبال ایران روزهای 14 تا 18 تیرماه به ترتیب و در چارچوب هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های لهستان، ایتالیا و اسلوونی و صربستان می‌روند تا به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال ایران لیگ ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بازی‌های جام حذفی در شبی برگزار شد که اغلب بازی‌ها به وقت‌های اضافه رسید و در نهایت آلومینیوم و تراکتور با ضربات پنالتی توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

در ابتدا فریبرز گرامی و محمد قریشی در زدن ضربه پنالتی ناکام ماندند و سپس نوبت به مجید علیاری، ستاره سابق مس رفسنجان، رسید تا رودرروی حسین پورحمیدی، شانس خود را امتحان کند.

دو پنالتی‌زن اول ضربه خود را به سمت راست زدند که گل نشد و پورحمیدی گرفت اما این بار علیاری در تصمیمی عجیب ضربه چیپ را برای گل‌کردن توپ انتخاب کرد که این ضربه ارتفاع بالایی داشت و به تیرک دروازه خورد.

نکته جالب اینکه ارتفاع توپ به حدی بالا بود که که به وسط تیر افقی دروازه خورد و حتی پایین هم نیفتاد و تا نزدیکی محوطه شش قدم پیش رفت تا آب سردی بر پیکر تیم ذوب آهن ریخته شود.

اگرچه بعد از این ذوب آهن یک پنالتی را گل کرد، اما دیگر از دست دادن سه پنالتی اول به منزله حذف این تیم از جام حذفی بود.

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • راه‌های موثر برای کنترل و تاخیر پیری (فیلم)
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن