Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حبیب ستوده نژاد روز دوشنبه در بازدید از روند بازسازی این ورزشگاه افزود: در ماه جاری تخصیص ۴۰ میلیارد تومان تصویب شده که با اولویت بندی و در جهت رفاه حال تماشاگران شامل اصلاح شبکه برق و ژنراتورهای مجموعه، تعمیر سکوهای بتنی فرسوده، اصلاح گیت های ورودی و بلیط فروشی، نوسازی سرویس های بهداشتی، تعویض تارتان پیست دوومیدانی، مرمت چمن های حاشیه  زمین چمن و تعمیر و بازسازی اسکوربورد هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: استادیوم یادگار امام تبریز در طول سال های متمادی و پس از افتتاح و برگزاری مسابقات متعدد همچنان دارای نواقص و مشکلات اساسی بوده و با مرور زمان و استهلاک، وضعیت این ورزشگاه نه در شأن مردم شریف استان و نه در شأن تیم تراکتور بود و بر این اساس و دغدغه ای که برای حفظ جایگاه این هواداران داریم تصمیم به بازسازی و رفع مشکلات اساسی این استادیوم کردیم که نخستین بازسازی اساسی مجموعه در سالیان گذشته خواهد بود.

ستوده نژاد ادامه داد: در اولین گام و به صورت ضرب العجل اقدام به تعمیراتی همچون رنگ آمیزی، بهسازی سرویس های بهداشتی، تعویض و مرتب سازی صندلی های شکسته مجموعه و تعویض بنرهای مستهلک ورزشگاه کردیم و با اختصاص بودجه، دیگر نواقص را برطرف خواهیم کرد.

وی گفت: پس از اتمام بازی های لیگ و با توجه به فاصله زمانی کوتاه تا شروع فصل جدید، عملیات تخریب، مرمت و رفع نواقص اساسی رختکن های استادیوم که مورد تاکید AFC و مسئولین برگزاری مسابقات نیز بود آغاز شد و با افزایش شیفت کاری و پیگیری ها و بازدیدهای روزانه در تلاش هستیم تا در اسرع وقت عملیات بازسازی را به اتمام برسانیم تا مجموعه ای مورد تائید ناظرین آسیایی و در خور ملت شریف آذربایجان داشته باشیم.

ستوده نژاد همچنین از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل استخر قهرمانی مجموعه یادگار امام خبر داد و گفت: در مجموع ۳۵۵ میلیارد تومانی در سفر آیت الله رئیسی برای ورزش استان اختصاص داده شد که بیشترین اعتبار اختصاصی برای ورزش در تمامی سفرهای استانی رییس جمهور بوده است.

آیت الله رئیسی و جمعی از اعضای هیات دولت / ۱۲ خرداد/ در قالب بیست و سومین سفر استانی به آذربایجان شرقی سفر کردند.

ورزشگاه یادگار امام تبریز سومین ورزشگاه بزرگ فوتبال ایران از لحاظ ظرفیتی با گنجایش بیش از ۶۶ هزار نفر است.

ساخت این ورزشگاه که در دهکدهٔ المپیک تبریز قرار دارد، در سال ۱۳۶۸ شروع شد و در سال ۱۳۷۵ گشایش یافت.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز ورزشگاه یادگار امام تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز ورزشگاه یادگار امام تبریز آذربایجان شرقی تبریز ورزشگاه یادگار امام تبریز یادگار امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075635 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی