Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار الیگودرز گفت: دستگاهای فرهنگی شهرستان با اجرای برنامه های متنوع و جذاب مردم را به طرف مطالعه سوق دهند.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از لرستان ؛  ایمان خسروی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان الیگودرز  در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی ، اظهار کرد: توسعه فرهنگی، سیاسی و حتی اقتصادی هر کشوری به میزان سطح مطالعه و زیر ساخت های فرهنگی آن کشور بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود دستگاهای فرهنگی بخصوص اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با برنامه های متنوع و جذاب مردم را به مطالعه سوق داده و در بالا بردن میزان سرانه مطالعه گام بردارند.

او افزود: با توجه به اوضاع اقتصادی و گرانی کتاب، جایگاه کتابخانه های عمومی بین مردم و مسئولین بیشتر نمایان خواهد شد و بایستی از این فرصت نهایت استفاده را برد.

فرماندار الیگودرز گفت: دشمن تمام توان خود را روی بحث نامیدی و یاس مردم گذاشته که مسئولین بخصوص مسئولین فرهنگی بایستی برنامه هایی در ارتباط با این حربه دشمن طراحی و به مرحله اجرا بگذارند.

خسروی  ضمن تقدیر از تلاش های کتابخانه های عمومی در خصوص افزایش 300 درصدی اعضای کتابخانه عمومی سردار بختیاری، خاطرنشان کرد: به عنوان فرماندار از هیچ کمکی در بحث کتاب و کتابخوانی دریغ نخواهم کرد. در بحث نیم درصد هم  تا زمان انجام زیر ساخت سیستمی کردن پرداخت نیم درصد، شهرداری ماهانه مبلغ مورد توافق اعضای انجمن را ماهانه به حساب اداره کتابخانه های عمومی شهرستان واریز نماید .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار کتابخانه عمومی الیگودرز کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم