Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای رئیسی گفت: این طرح به وسیله سیستم لگن فعال، فاضلاب فاز دو و سه شهرک صنعتی شهرکرد را با ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ متر مکعب در روز تصفیه می‌کند.

اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به منظور افتتاح خط دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی شهرکرد در نظر گرفته شده است.

همچنین کلنگ زنی طرح شهرک صنعتی بروجن و آماده سازی ۲۰۷ هکتار زمین صنعتی در این مکان از دیگر اقداماتی است که صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

طرح استفاده از پساب در واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شهرکرد

برای ساخت و افتتاح این طرح بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و کلنگ زنی خطوط دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی بروجن با ۲۳ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

ساختمان کذب کار شهرک صنعتی بروجن نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

این طرح‌ها با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و غلامرضا هاشمی عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری و افتتاح رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی افتتاح طرح تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و 800 هکتار است که پیش از این برای دو هزار و 700 هکتار آن سند صادر شده بود .
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و 142 فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.
وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری ۶ هزار واحد بنیاد مسکن در سفر رئیس جمهور
وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست درخصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز، بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

دیگر خبرها

  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود