Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسرین زارعی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ این امر مهم را بزرگترین رخداد و هماورد علمی برشمرد و افزود: از این تعداد داوطلب در پنج گروه آزمایشی  در رشته علوم تجربی۱۹۵۴ نفر، در رشته ریاضی و فنی۳۰۶نفر، در رشته علوم انسانی۷۸۶ نفر، در رشته هنر ۴۳۶ نفر و در رشته زبان‌های خارجی، ۶۵۳ نفر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: دو هزار و ۵۳۷ نفر از بانوان و  یک هزار و ۵۹۸نفر از آقایان در شهرستان جهرم در این آزمون بزرگ علمی شرکت همزمان با سراسر کشور در روزهای ۱۱،۱۰،۹،۸ تیرماه رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم در ادامه یادآور شد: باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی کامل، شرایطی بدون استرس و محیطی آرام برای داوطلبین در این رقابت آموزشی بوجود آورده شود بی شک این آزمون سرنوشت دانش‌آموزان را بعد سال‌ها تلاش و کوشش رقم می‌زند و نباید تحت هیچ شرایطی خللی در نظم ، آرامش و تمرکز دانش‌آموزان به وجود آید.

وی بر حساسیت و نگاه ویژه دستگاه‌های متولی برای برگزاری کنکور تأکید و ابراز کرد: همه دست اندرکاران و متولیان امر مکلفند تا تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور اعم از محل برگزاری، مسایل مربوط به تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی، نظم و امنیت و… را مد نظر قرار دهند تا آزمون پیش رو به بهترین شکل ممکن و در کمال آرامش برگزار شود.

زارعی بیان کرد: از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان اعم از برق، آب، اورژانس، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و شهرداری درخواست می‌کنیم به منظور رفع نواقص احتمالی تا پایان برگزاری آزمون آمادگی کامل داشته باشند.

این مسوول اضافه کرد: نیروی انتظامی شهرستان برای برقراری امنیت حوزه‌های امتحانی و قرنطینه سؤالات کنکور و همچنین اورژانس در زمینه استقرار تیم پزشکی برای برگزاری آزمون در تعامل و همکاری باشند.

معاون فرماندار جهرم  تصریح کرد: همه شرایط برگزاری کنکور باید به‌ گونه‌ای باشند که داوطلبان در نهایت آرامش و بدون هرگونه استرس محیطی، آزمون سراسری را سپری کنند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها آزمون سراسری جهرم کنکور داوطلبان کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری جهرم کنکور آزمون سراسری جهرم کنکور داوطلبان کنکور برگزاری کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دوم نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد؛ این رشته کمترین داوطلب را دارد

به گزارش خبرآنلاین،آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی از ساعاتی قبل آغاز شد.

میزان در خبری نوشت:در مرحله اول آزمون سراسری، در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبان در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899717

دیگر خبرها

  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • رقابت هفت هزار و ۶۰۹ داوطلب قمی در کنکور علوم تجربی
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم
  • روز دوم نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد؛ این رشته کمترین داوطلب را دارد
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز