Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر قهرمان بمانا روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحوم کوروش اکبری اهل شهرستان جهرم  ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شد که پس از یک هفته ماندن در کما، در اقدامی خداپسندانه با رضایت خانواده آن مرحوم، اعضایش به سه بیمار نیازمند به عضو اهدا شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار کرد: پس از انجام مراقبت های ویژه در ای سی یو، عمل برداشت عضو در اتاق عمل بیمارستان پیمانیه جهرم، توسط تیم جراح اعزامی از شیراز و تیم اتاق عمل پیمانیه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: کبد این جوان به مردی ۳۱ ساله از  شیراز ، یک کلیه وی به مردی ۳۵ ساله از شهرکرد و کلیه دیگر آن مرحوم به مردی  ۴۰ ساله از اقلید  در بیمارستان پیوند اعضاء شیراز اهدا و پیوند زده شد.

دکتر بمانا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم و طلب غفران و رحمت الهی برای کوروش اکبری ، از حرکت زیبا و انسان دوستانه این خانواده قدردانی کرد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی پیوند قلب جهرم اهدای عضو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی پیوند قلب جهرم دانشگاه علوم پزشکی پیوند قلب جهرم اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس