Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:41:46 GMT

فرانسه خواهان بازگشت ایران به بازار نفت شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۴۶۱۰

فرانسه خواهان بازگشت ایران به بازار نفت شد

دولت فرانسه برای کاهش التهاب در بازارهای جهانی انرژی، به دنبال بهره گیری از ظرفیت‌های تولیدی ایران و ونزوئلا است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، فرانسه خواهان بازگشت ایران و ونزوئلا به بازار جهانی نفت در جهت کاهش تبعات تحریم‌های نفتی روسیه است.

یک مقام دولت فرانسه امروز دوشنبه، صرف نظر از تحریم‌های گسترده غرب علیه تهران و کاراکاس، گفت که فرانسه خواهان بازگشت ایران و ونزوئلا به بازارهای نفت است، تا فشار افزایش بهای نفت در بازار انرژی را به واسطه کاهش عرضه از سوی روسیه را تقلیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویترز به نقل از این مقام ریاست جمهوری فرانسه نوشت که دولت پاریس درصدد ایجاد یک مکانیسم برنامه‌ریزی شده برای تعیین سقف قیمت نفت به نحوی است که به تولید روسیه محدود نشود.

این مقام فرانسوی همچنین اعلام کرد که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین صبح امروز دوشنبه در جمع سران گروه ۷ شرایط برای مذاکره با روسیه را نامناسب توصیف کرده و گفته است قصد دارد پیش از ورود به هر گونه مذاکره در موضع قدرت باشد.

قیمت آتی نفت برنت پس از ۲.۸ درصد افزایش در روز جمعه امروز دوشنبه ۲۲ سنت یا ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۱۳.۳۴ دلار در هر بشکه رسید.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ایران قیمت نفت فرانسه دولت فرانسه روسیه بازار جهانی نفت ولودیمیر زلنسکی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۵۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان (۲.۴۷ درصد) افزایش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۰۵۵ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰۰ تومانی (۲.۴۷ درصد) به ۴,۱۵۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۱۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۰۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۴.۰۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۷۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه