Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: لازم است اموال دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه جامع اموال «سادا» ثبت شوند.

الهام شاداب‌فر، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلفند اطلاعات اموال غیرمنقول، انفال و اموال تملیکی که به عنوان مالک، بهره‌بردار، متولی و نماینده دولت در اختیار دارند، را در سامانه جامع اموال دستگاه‌های اجرایی «سادا» ثبت و تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در صورتی که اموال ثبت نشده در سادا، از طریق بازرسی میدانی یا گزارش‌های مردمی توسط این اداره‌کل شناسایی شود، اسناد مالکیت آن به نام دولت به نمایندگی وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان امین اموال دولت اصلاح و فروش یا تعیین تکلیف می‌شود.

شاداب‌فر بیان کرد: پرداخت هرگونه اعتبارات ازجمله طرح‌های تعمیرات اساسی، ماشین آلات و تجهیزات، هزینه آب و برق در سال ۱۴۰۱ و هرگونه پرداخت برای تجهیز، نگهداری و سایر هزینه‌ها از محل درآمدهای اختصاصی و سایر منابع برای موارد ثبت نشده در سادا ممنوع بوده و عدم اجرای آن، به منزله تصرف غیرقانونی در اموال و وجوه دولتی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان تصریح کرد: درسال ۱۳۹۹ کلیه دستگاه‌های اجرایی محلی ۹۳ درصد اموال خود را در سامانه مذکور ثبت کرده در صورتی که در سال ۱۴۰۰ با تلاش همکاران اداره اموال این اداره‌کل ثبت اطلاعات در سامانه به ۱۰۰ درصد افزایش و این اداره‌کل مقام برتر در سطح کشور را کسب و مورد تقدیر مقامات وزارت متبوع قرار گرفت.

وی در خصوص تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تگ برگ، گفت: تاکنون ۹۰ درصد از کل اسناد دفترچه‌ای استان تبدیل به تک برگ شده و کلیه دستگاه‌های اجرایی، به غیر از دستگاه‌های اجرایی متمرکز، مکلفند اسناد مالکیت املاک و اراضی خود را به این اداره‌کل تحویل دهند تا در مخزن اسناد دولتی مستقر در اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی نگهداری شود.

شاداب‌فر بیان کرد: از سوی اداره‌کل اقتصاد و دارایی لرستان در سال گذشته با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی مجوز صدور سند تک برگ دولتی ۲۲۴ ملک مربوط به اداره‌کل آموزش و پرورش استان که دارای کاهش مساحت می‌باشند، دریافت شد که جهت صدور سند به اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان ارسال و معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سامانه سادا سند تک برگی امور اقتصادی و دارایی دستگاه های اجرایی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین

رئیس کل بانک مرکزی از ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین امسال خبر داد و گفت: این به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی در جلسه هیئت دولت اعلام کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به 24 درصد کاهش یافته بود، در فروردین به 23 درصد رسیده است. 

او تأکید کرد: نرخ رشد پول نیز که سال گذشته 33 درصد بود، تا 16 فروردین امسال به 16 درصد کاهش یافته است. 

فرزین البته این را هم گفت که در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود 200 میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت 200 میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان