Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عباسعلی فاطمی دوشنبه شب در آیین بزرگداشت شهادت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر و گرامی داشت هفته قوه قضاییه در مصلی گناباد افزود: دستگاه قضایی و شعب دادگستری با ارایه خدمات مناسب به مردم و مراجعین و پرهیز از اطاله دادرسی در ایجاد امید آفرینی نقش زیادی دارند.

وی ادامه داد: ارایه خدمات مناسب دولت سیزدهم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قوای مجریه و مقننه هم نقش مهمی در ایجاد امید آفرینی بین آحاد جامعه برخوردار است ولی بخش مهمی از این مسأله مرتبط با عملکرد دستگاه قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد ایجاد خدمات عدالت محور در جامعه را از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت‌های بخشهای مختلف در قوای سه گانه این عدالت در عرصه خدمت به مردم و جامعه عینیت یابد.

وی تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه های نظارت بر حسن اجرای قوانین و مبارزه قاطع با فساد را یاد آور شد و از عوامل مهم تحقق این مهم را پرهیز از اطاله دادرسی و خدمات مناسب در دستگاه قضایی دانست و گفت: با پرسنل خدوم این بخش این مهم به خوبی محقق می شود.

حجت الاسلام فاطمی گفت: حادثه تروریستی شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران و نخبگان انقلاب در هفتم تیرماه ماهیت تروریستی منافقان و استکبار جهانی را رسوا کرد.

وی تصریح کرد:  منافقان همواره دم از مردم و ارزشها و اسلام می زدند ولی حادثه تروریستی هفتم تیر پرده از دروغ افکنی و دو رویی جریان نفاق کنار زد و ماهیت تروریستی آنها را نشان داد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: ضربه ای که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از جریان نفاق و منافقان خورده به مراتب از  دشمنان خارجی و صدام نخورده است که از جمله جنایت‌های آنها می توان به شهادت رساندن ناجوان مردانه  ۱۷ هزار نفر از مردم، مسوولان و نخبگان اشاره کرد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

برچسب‌ها محاکم قضایی گناباد هفته قوه قضاییه قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محاکم قضایی گناباد هفته قوه قضاییه محاکم قضایی گناباد هفته قوه قضاییه قوه قضاییه دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است