Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان گفت: خدمت به مردم توفیق بزرگی است که نصیب شما شده و باید در این جهت خداوند متعال را شکرگذار باشید.

 نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان افزود: سلامت دارای ابعاد مختلفاست  که یک بخش آن مباحث زیرساختی و تجهیزات و بخش دیگر آن پیشگیری و آموزش است و در همه ابعاد نیازمند گسترش فعالیت‌ها و افزایش دامنه فعالیت‌های مجمع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله محامی خواستار بررسی نیازمندی‌های استان شد و بیان داشت: در اختیار داشتن نقشه نیازمندی‌های استان برای اولویت بندی امورات و تلاش برای حل تدریجی هر یک از مشکلات موثر است.

وی ادامه داد: انجام کلیه مراحل ساخت یک پروژه توسط خیرین کار شایسته‌ای است اما در شرایطی  استفاده از توان سایر مجموعه‌ها امکان‌پذیر بوده و مهم تحقق کار و رفع نیازمندی‌هاست همان‌گونه که برخی خیران برای فعال سازی سایر مجموعه‌های داخلی مشارکت ۵۰ درصدی را هدف قرار می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: افراد سرمایه دار زیادی در سطح استان وجود دارند اما فعالیت‌های اقتصادی خود را به خارج استان برده و متقابلا اقدامات خیریه را نیز در خارج از استان انجام می‌دهند که در این جهت نیازمند فرهنگ سازی و دعوت برای حضور آن‌ها در داخل خود استان هستیم‌.

امام جمعه زاهدان گفت: راه اندازی چنین مجمعی در سایر شهرستان‌ها و نیز برگزاری همایش‌های مختلف برای فرهنگ سازی در این امور تا حدود زیادی تاثیرگذار است و نیاز است تا از ابزار مختلف استفاده و کار فرهنگی مستمر صورت گیرد.

وی خواستار مشارکت اقشار مختلف شیعه و اهل سنت جهت رفع کمبودهای حوزه سلامت در استان شد و ادامه داد: باید در بین اعضای مجمع خیرین سلامت از مذاهب و اقوام مختلف استان استفاده کرده و در مواردی که استقبال کافی صورت نمی‌گیرد باید به سراغ افراد سرمایه دار رفته و با ارائه گزارش فعالیت‌‌های خیران غیر بومی افراد حاضر در داخل استان را جهت انجام فعالیت بیشتر تحت تاثیر قرار دهید.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله محامی امام جمعه زاهدان مجمع خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار رییس پلیس راهور استان قم که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: فراجا مسوولیت‌های متعددی و ترکیبی دارد که از این رو باید از آن‌ها حمایت شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: اقداماتی مانند «طرح نور» از جمله کارهای ویژه است که به عنوان حوزه از آن حمایت می‌کنیم و به طور ویژه از فعالیت های فراجا در عرصه امنیت اخلاقی تقدیر و تشکر داریم.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه کار در قم حساس، سخت و ارزشمند است، عنوان کرد: مسئله فرهنگ ترافیک در رعایت قوانین بسیار مهم است که حوزه، دانشگاه، آموزش و پرورش، خانواده و نهادهای مختلف اجتماعی در آن مسئولیت دارند.

وی با اشاره به اینکه همه باید به گونه‌ای تربیت شویم که قانون را رعایت کنیم، خاطرنشان کرد: تربیت از خانواده آغاز شده، در مدرسه به تثبیت رسیده و در ادامه در سایر نهادها تقویت می‌شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه توجه به این فرهنگ‌سازی در آمارهایی مانند تصادفات اثرگذار است، تصریح کرد: یک بخش مهم و پایه‌ای در فرهنگ‌سازی خانواده‌ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بخش مهم دوم آموزش و پرورش است، یادآور شد: فرهنگ‌سازی در آموزش و پرورش باید توسط معلمان و کادر مدرسه انجام شود و این جزو وظایف آن‌ها است.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید هم‌افزایی برای کاهش آسیب‌ها صورت بگیرد، گفت: همچنین نقاط حادثه‌خیز شهری نیز باید اصلاح شده و تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایجاد پارکینگ نیز یک موجود مهم است، بیان کرد: باید هر مسجد و مدرسه‌ای که ساخته می‌شود در کنار آن یک پارکینگ نیز احداث شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های پیشرفته نیز اهمیت ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: گاهی بسیاری از مشکلات با استفاده از این فناوری‌ها حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: معقوله راهنمایی و رانندگی یکی از نمادهای فرهنگی شهر است و از این جهت مردم و مسئولین نسبت به این موضوع باید اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه اخلاق برخوردی ماموران راهنمایی و رانندگی نیز بسیار مهم است، مطرح کرد: همچنین اقدامات مطالعاتی، تحقیقاتی و ارزیابی نقش بسیار موثری دارد.

کد خبر 6090500

دیگر خبرها

  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند