Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:30:08 GMT

کومان: سبک بازی بارسلونا به تاریخ پیوسته است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۸۸۸۵

کومان: سبک بازی بارسلونا به تاریخ پیوسته است

به گزارش ایرنا، «رونالد کومان» که در دهه ۱۹۹۰ کاپیتان بارسلونا بود، در سال ۲۰۲۰ سرمربیگری این تیم را برعهده گرفت اما یک سال بعد و پس از اینکه نتایج ضعیفی با این تیم کسب کرد، از سمت خود برکنار شد. این مربی هلندی پس از جدایی از بارسلونا چند بار علیه مدیران این باشگاه حرف زده و این بار هم آن را تکرار کرده است، اما نکته جدید در حرف‌های او جایی است که از سبک بازی این تیم هم انتقاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومان در گفت و گو با الموندو دپورتیوو اظهار کرد: یکی از مشکلات بارسلونا زندگی در گذشته و دوران «تیکی‌تاکا» است. فوتبال عوض شده و باید از تاکتیک‌های جدید استفاده کرد. بارسلونا دیگر «ژاوی»، «آندرس اینیستا» و «لیونل مسی» را ندارد و باید روش خود را تغییر دهد.

وی که هنوز هم از اخراجش دلخور است، گفت: مسئول نتایج بد بارسلونا در آن دوران، «خوان لاپورتا» است. او باید بیشتر به من احترام می‌گذاشت. شک به توانایی مربی اشتباه بزرگی بود، چون رسانه‌ها آن را بزرگ کردند و آرامش تیم را به‌هم ریخت. بهتر بود به‌جای صحبت آشکار درباره شکی که به توانایی‌های من داشت، دنبال سرمربی مورد علاقه‌اش می‌گشت. این بدترین برخوردی بود که می‌توانست داشته باشد.

کومان ادامه داد: پس از برکناری از بارسا احساس آزادی کردم. یک سال و نیم سرمربیگری این تیم از سخت‌ترین دوره‌های زندگی‌ام بود. ابتدا باشگاه بدون رییس بود و وقتی هم لاپورتا آمد در توانایی‌های من شک کرد. من کارهای زیادی برای بارسلونا انجام دادم. تیم ملی هلند را در بهترین شرایط ترک کردم که البته پشیمان نیستم.

برچسب‌ها ژاوی لیونل مسی بارسلونا آندرس اینیستا رونالد کومان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ژاوی لیونل مسی بارسلونا ژاوی لیونل مسی بارسلونا آندرس اینیستا رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند

روکه می‌خواهد به بازیکنانی مهم و ارزشمند در ترکیب آبی و اناری پوشان تبدیل شود

طرفداری | ویتور روکه که در تابستان ۲۰۲۳ با سران بارسلونا به توافق رسیده و قرار بود در پایان فصل جاری به اردوی این تیم اضافه شود، با نظر ژاوی، در نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۲۴ و ۶ ماه زودتر از موعد، پیراهن آبی و اناری را به تن کرد و به تمرینات این تیم ملحق شد.

با این حال، روکه از زمان حضورش در بارسلونا فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و تنها ۲۸۷ دقیقه (ثبت ۲ گل) برای این تیم به میدان رفته است. به گزارش اسپورت، هرچند روکه از دقایق اندکی که به او اختصاص داده شده ناراضی و ناامید است، اما او می‌خواهد به روند رو به رشد خود ادامه دهد و ژاوی را مجاب کند که در فصل آینده، دقایق بیشتری به او بازی دهد. به عبارت دیگر، مهاجم ۱۹ ساله برزیلی به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کند و تمایلی به انتقال قرضی یا دائمی به سایر تیم‌ها ندارد. 

تاثیر ‌جو رختکن در تصمیم روکه

یکی از دلایلی که روکه را به ماندن در بارسلونا مجاب کرده، جو رختکن این تیم است. روکه در زمان ورود به بارسلونا با آغوش باز بازیکنان و کادرفنی این تیم مواجه شد و به نوعی استقبال بسیار خوبی از او صورت گرفت. بازیکنان باتجربه‌تر رختکن سعی دارند مهارت‌های خود را به روکه آموزش دهند و به او کمک کنند که به مهره‌ای ارزشمند و مهم در ترکیب بارسلونا تبدیل شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا