Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌ها در دوحه گفت امیدوار است این گفت‌وگوها به نتایج مثبتی منتهی شود.

در این بیانیه آمده است که قطر از مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در دوحه برای احیای توافق هسته‌ای استقبال می‌کند و امیدوار است مذاکرات دوحه موجب توسعه امنیت و ثبات در منطقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه قطر همچنین تأکید کرد: «آمادگی کامل داریم تا فضای مناسب برای همه طرف‌ها در راستای موفقیت‌آمیز بودن گفت‌و‌گوهای میان ایران و ایالات متحده آمریکا فراهم می‌آورد.»

در این رابطه علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز برای شرکت در مذاکرات به منظور رفع تحریم‌ها در رأس هیأتی وارد دوحه پایتخت قطر شد.

حمیدرضا دهقانی پوده سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه با انتشار تصویری در این زمینه نوشت: ورود جناب آقای باقری و هیأت محترم مذاکره کننده کشورمان را به دوحه خوش آمد می‌گویم و بدون هرگونه پیش داوری و ابراز بدبینی و یا خوش بینی غیر واقعی، برای آنها در انجام ماموریت مهم خود در تامین منافع ملت بزرگ ایران آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است، «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران هم که بدین منظور به قطر سفر کرده، امروز با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.

قرار است مذاکرات برای رفع تحریم‌ها از امروز (سه‌شنبه) هفتم تیر ماه در دوحه پایتخت قطر برگزار شود و براساس اعلام قبلی سعید خطیب‌زاده این گفت‌وگوها به صورت غیرمستقیم و با تسهیل گری اتحادیه اروپا انجام خواهد شد.

در همین زمینه سعید خطیب‌زاده سخنگوی سابق وزارت امور خارجه دیروز (دوشنبه) در آخرین نشست هفتگی خود با خبرنگاران اعلام کرد: این‌که در محتوا و در شکل در هر دو موضوع توافقاتی شده است را می‌توانم تأیید کنم، ولی این‌که آیا براساس برنامه ریزی که پیش بینی می‌شود آمریکایی‌ها خواهند آمد و در عمل نشان خواهند داد که از میراث ترامپ عبور خواهند کرد و خواهند پذیرفت که  عضو مسؤولی باشند، باید منتظر باشیم و ببینیم. ما با این تعهد می‌رویم که در کوتاه ترین زمان ممکن این چند موضوع باقیمانده را به سرانجام برسانیم و امیدواریم پیام‌هایی که بورل آورد در عمل نیز مشاهده شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در مذاکرات انجام می‌دهیم اولا درباره ابعاد هسته‌ای نیست، چون ابعاد هسته‌ای یک بار جمع بندی شده و تنها درباره بخش‌های اختلافی است که در خصوص رفع تحریم‌ها باقی مانده است. آنچه انجام می‌شود فقط در مورد چند موضوع باقیمانده در حوزه رفع تحریم‌هاست ولذا هیچ چیزی به توافقات انجام شده در وین افزوده نخواهد شد و چیزی هم کاسته نخواهد شد. آقای امیرعبداللهیان هم اشاره کرد، آقای بورل که در این جا بود در نقش تسهیل گیری است. آنچه بین ما و طرف مقابل انجام می‌شود موضوعات محتوایی است. این گفت‌وگوها در ادامه فرمتی است که در وین بود یعنی به صورت غیرمستقیم انجام خواهد شد و صرفا در خصوص موضوعات اختلافی است که در آخرین جلسه وین باقیمانده خواهد بود. امیدواریم نتایج را مثبت ببینیم. توپ در زمین واشنگتن است، با پاسخ اگر بیاید مطمئن باشید که به سرعت می‌شود این کار را انجام داد.

منبع: فارس لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر مذاکرات قطر اخبار مرتبط باقری کنی وارد قطر شد ۱۴۰۱/۴/۷ گزارش دور جدید مذاکرات احیای برجام در قطر + به روز رسانی ۱۴۰۱/۴/۷ رایزنی رابرت مالی با وزیر خارجه قطر درباره ایران ۱۴۰۱/۴/۷ وزارت خارجه آمریکا: مذاکرات در قطر غیر مستقیم خواهد بود ۱۴۰۱/۴/۷ مذاکرات برجامی تیر ۱۴۰۱ ۱۴۰۱/۴/۱ آخرین ویدیو ها دایی: اگر می خواستم، الان وزیر ورزش بودم! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۳:۲۸ نمایندگان مستاجر هم در پی اجاره بهای ۲۵ درصد! ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۲:۲۶ واکنش میثاقی به شنیدن اسم فردوسی پور روی آنتن زنده + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۱:۳۷ رونمایی از خودرو جدید رونالدو با قیمت ۹.۵ میلیون دلار + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۱:۳۱ مخالفت نماینده معمم مجلس با یک تفحص، بدون عمامه + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۰:۴۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۳:۳۱ تلاش قطر برای به موفقیت رسیدن مذاکرات احیای برجام ۱۳:۲۹ جدیدترین قیمت انواع عسل در بازار / نیم کیلو عسل ارگانیک ۱۳۵ هزار تومان ۱۳:۲۸ دایی: اگر می خواستم، الان وزیر ورزش بودم! + فیلم ۱۳:۲۶ نخستین زن فرماندار ایرانی که بود؟ + عکس ۱۳:۲۱ هیچ ابهام و اشکالی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وجود ندارد ۱۳:۱۶ مسکو: ایران خواستار عضویت در گروه بریکس شد ۱۳:۱۵ بازار ارزهای دیجیتال برای سقوط دیگری آماده می شود؟ ۱۳:۱۵ مدیران بیمه سرمد میثاق نامه امضا کردند ۱۳:۱۳ کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی ها ۱۳:۰۳ درآمد عربستان از حج چقدر است؟‌ ۱۳:۰۱ خطای دید چالش برانگیز؛ چند چهره در این عکس می بینید؟ ۱۳:۰۰ انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک تجارت و اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی ۱۲:۵۷ تست شخصیت؛ کدام ابر را انتخاب می کنید؟ ۱۲:۵۶ شغل اصلی ۱۰ چهره سرشناس فوتبال ایران؛ از دایی و باقری تا کریمی ۱۲:۵۵ شاخص کل با رشد ۱۰ هزار واحدی معاملات را به پایان برد ۱۲:۵۴ بیشترین خروج پول در گروه فلزات اساسی رقم خورد ۱۲:۴۵ کامل ترین خدمات بازار سرمایه در کارگزاری بانک آینده ۱۲:۴۱ گل ماه تولد شما چیست ؟ ۱۲:۳۶ پیش بینی بورس؛ رشد شاخص کل تا کجا ادامه دارد؟ ۱۲:۳۵ ارز ۴۲۰۰ تومانی یعنی دادن یارانه به واردات و کاهش تولید داخلی ۱۲:۳۱ پیام رسان «گوگل هنگ اوتس» از دسترس خارج می شود ۱۲:۳۰ آشنایی با عجیب ترین مناسبت ها در تقویم ۱۲:۳۰ قیمت تورهای زمینی و ارزان مشهد چند؟ + جدول قیمت ۱۲:۲۹ دشمن به ضعف ها و کمبودها امید بسته اما مکرر ناامید شده است ۱۲:۲۶ نمایندگان مستاجر هم در پی اجاره بهای ۲۵ درصد! ۱۲:۱۷ باقری کنی وارد قطر شد ۱۲:۱۵ به دنبال کاهش سرعت اینترنت نیستیم ۱۲:۱۵ ثبت نام دوره MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد ۱۲:۰۷ چند نشانه گرفتگی عروق که خیلی ها نمیدونن ۱۲:۰۵ لباس عروس های ۱۲۰ میلیونی با دکمه طلا ۱۲:۰۳ فال انبیاء روزانه امروز سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲ گزارش دور جدید مذاکرات احیای برجام در قطر + به روز رسانی ۱۱:۵۴ بهترین وسایل برای مهندسان عمران و معماری ۱۱:۵۳ اگر اصول پنج گانه یونسکو را اجرا کنیم که اصلاً نباید در ایران سد بسازیم ۱۱:۵۱ کارهایی که قبل از عروسی نباید انجام بدیم ۱۱:۵۰ قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۱/۴/۷) ۱۱:۴۹ انتقاد نماینده ملایر از وزیر راه؛ اگر به جای توییتر از اتوماسیون اداری استفاده می کردید، پیام زودتر به منصوبان می رسید ۱۱:۴۴ روستای اعجاب انگیزی که سعدی در آن حمام می کرد! + عکس ۱۱:۴۱ مقصد عجیب برای ستاره جنجالی ۱۱:۴۰ مواجهه شورای رقابت با چالش های حقوقی متعدد ۱۱:۳۷ واکنش میثاقی به شنیدن اسم فردوسی پور روی آنتن زنده + فیلم ۱۱:۳۴ زنگ خطر موج جدید کرونا ۱۱:۳۱ رونمایی از خودرو جدید رونالدو با قیمت ۹.۵ میلیون دلار + فیلم ۱۱:۳۰ این لباس را بپوشید سکته می کنید! ۱۱:۲۹ بهترین شغل برای متولدین تیر ماه ۱۱:۲۶ وضعیت اورژانسی در کرملین! ۱۱:۲۴ قیمت دلار امروز ۷ تیر ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۲۲ استیضاح فاطمی امین اعلام وصول نشد / مجلس دو ماه به دولت فرصت داد ۱۱:۱۸ خیانت ستاره آبی ها به همسرش لو رفت! + عکس ۱۱:۱۵ آدم های موفق این طوری به همه آرزوهاشون میرسن اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مذاکرات قطر مذاکرات احیای برجام رفع تحریم ها خارجه قطر خواهد شد ۱۴۰۱ ۴ ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و گفت: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از کارگران نمونه سیرجان اظهار کرد: هویت انسانی با کار شناخته می‌شود.

وی دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و بیان کرد: شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در همه پروژه‌های توسعه‌ای استان پیش قدم است.

استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: امروز تولید مهمترین نیاز کشور است و کاری که کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی انجام می‌دهند کمتر از رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست.

وی با اشاره به تعداد افرادی که در واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این آیین گفت: پیشرفت‌ها را باید فریاد بزنیم تا در جنگ روایت‌ها پیروز باشیم لذا برنامه‌ریزی برای بازدید نوجوانان و جوانان از پیشرفت‌های کشور در قالب راهیان پیشرفت داشته باشید. 

وی با اشاره به تعهد اشتغال بیش از ۴۶ هزار نفری استان در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: در سال گذشته ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر در استان کرمان مشغول به کار شدند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اعلام شد: کلنگ احداث بزرگترین مرکز آموزشی جنوب شرق کشور به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع به زودی در گهرپارک سیرجان به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت