Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان‌ های اسبق ذوب‌ آهن و پرسپولیس نزدیک به نیمکت تارتار هستند

دو بازیکن اسبق تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس در آستانه همکاری با مهدی تارتار قرار دارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تمرینات پیش فصل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان طبق برنامه اعلام شده از روز پنجشنبه 9 تیر آغاز خواهد شد.

با توجه به جدایی حسین معمار قرار است با نظر مهدی تارتار یکی دو مربی جوان با نظر سرمربی تیم به کادرفنی ذوب آهن اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نوری کاپیتان اسبق پرسپولیس یک از نفراتی است که برای حضور روی نیمکت تیم به مدیران باشگاه معرفی و صحبت‌هایی هم در این خصوص شده است اما این موضوع هنوز قطعی نشده و قرار است به زودی تصمیم نهایی گرفته شود.

همچنین قاسم حدادی‌فر کاپیتان پیشین ذوب آهن نیز برای حضور در کادرفنی مد نظر قرار دارد و قرار است در این خصوص با او صحبت شود تا در صورت توافق، مربی جوان دیگری کنار تارتار قرار بگیرد.

اخبار داغ 

پورعلی‌گنجی: ورزشکار هرچقدر پول می‌گیرد نوش جانش! مدیر عامل باشگاه گل گهرسیرجان به اشتباه میثاقی را فردوسی پور خطاب کرد / فیلم واکنش داویده فراتزی به انتشار تصویر برهنه خود در اینستاگرام اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ / گزارش تصویری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه آلومینیوم اراک که در فصول اخیر در نقش گربه سیاه پرسپولیس خودی نشان داده و البته فوتبال خوبی هم بازی می کند با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان خود در جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار گرفته است.

با توجه به ترکیب یازده نفره ایرالکو شامل احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی مینگین سنی این تیم 26 سال است. 

در صورت حضور بازیکنان باتجربه ای مثل مرتضی تبریزی، اسماعیل شریفات ، امیر نوری یا علیرضا نقی زاده در ترکیب اصلی میانگن سنی  این تیم بالاتر می رفت اما دو نفر اول مصدوم و دو نفر بعدی نیمکت نشین هستند.

البته غیر از بازیکنان جوان متعدد در ترکیب اصلی ایرالکو مهره های جوان زیادی هم روی نیمکت این تیم دیده می‌‍شوند.

حسین نوروزی و علی وطن دوست تنها 21 سال سن دارند،ابوالفضل قتبری 20 ساله است و محمد خلیفه دروازه‌‍بان ذخیره و بهرام گودرزی هم تنها 19 سال سن دارند تا تیم مجتبی حسینی هم با پنج بازیکن زیر 23 سال به مصاف حریف نامدارش رود.

شروین بزرگ،رضا جبیره،علیرضا نقی زاده و امیر نوری چهار بازیکن بزرگسال نیمکت ایرالکو هستند.

دیگر خبرها

  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • مارال ؛ محمد نوری
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید