Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 از آغاز ویژه برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در محلات منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد حسن رجبی گفت: اعتیاد امروزه یکی از مهمترین معضلات اجتماعی است که همه ابعاد زندگی افراد اعم از زندگی فردی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او با اشاره به اینکه  هنر همواره بهترین زبان پیشگیری از آسیب های مختلف اجتماعی از جمله اعتیاد بوده است  افزود: پایگاه های خدمات اجتماعی و مراکز پرتو در سطح منطقه مسابقه نقاشی را برای گروه سنی کودک و نوجوان با عنوان «خانواده سالم، کودکان، مبارزه با اعتیاد» در هفته مبارزه با مواد مخدر  برگزار می کند.
رجبی به تشریح سایر برنامه ها ادارات سلامت، ورزش و خدمات اجتماعی پرداخت و ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت اسیب های مصرف مواد مخدر، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، اجرای مسابقات نقاشی، راهپیمایی کانون های مادر و کودک و ارائه مشاوره فردی به خانواده های آسیب پذیر از مصرف مواد مخدر از جمله این برنامه هاست.
رجبی افزود: برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی  در بوستان بنفشه شامل رشته های تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و ماپله با مشارکت اداره ورزش و خانه سلامت و سرای محله مشیریه نیز در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 15 مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان