Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، در حالی که به دلیل تحولات جاری در جهان تامین اقلام کشاورزی به ویژه روغن و دانه‌های روغنی با بحران همراه است در ایران بیش از ۶۰ هزار تن روغن بخش خصوصی به دلیل عدم تغییر تعرفه در بنادر کشور در انتظار انجام تشریفات گمرکی برای ترخیص و ورود به کشور در بنادر رسوب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش با توجه به عدم ابلاغ دفتر تنظیم بازار به گمرکات مبنی بر تغییر حقوق و عوارض گمرکی به عدد یک، گمرک نیز کماکان عدد تعرفه‌ای سال گذشته را ملاک ترخیص می‌داند که با توجه به حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ و انجام محاسبات بر اساس نرخ سامانه‌ای – تی – اس هزینه بالایی به وارد کنندگان تحمیل می‌کند، ضمن آنکه هزینه‌های بالای انبارداری نیز این مهم را دو چندان می‌کند.

همچنین علاوه بر موارد فوق با توجه به هزینه‌های بالای انبارداری لازم است با ابلاغ هر چه سریع‌تر مصوبه ستاد تنظیم بازار به گمرکات برای اجرای کاهش تعرفه واردات کالای اساسی، از رسوب کالا در بنادر کشور جلوگیری شود.

کد خبر 5525781

منبع: مهر

کلیدواژه: روغن نباتی روغن خام انجمن صنفی صنایع روغن نباتی تنظیم بازار بورس مصرف برق رستم قاسمی نهاده های دامی بازار سهام سید رضا فاطمی امین وام ودیعه مسکن وزارت جهاد کشاورزی پروازهای حجاج قیمت خودرو وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان امور مالیاتی اعزام حجاج بانک مرکزی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه‌ی بارشی فعال از روز پنجشنبه به استان خبر داد.

محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: نفوذ سامانه بارشی فعال از روز پنجشنبه استان را تحت تاثیر قرار داده و علاوه بر بارش‌های رگباری موجب وزش باد گاهی تا نسبتا شدید می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت سامانه‌ی بارشی مذکور تا اواسط هفته آینده ادامه می‌یابد که شدت فعالیت این سامانه از شب پنجشنبه تا شب شنبه بیشتر خواهد خواهد بود.

وی افزود: از لحاظ دمایی تغییرات قابل توجهی وجود نخواهد داشت اما طی روزهای پنجشنبه تا شنبه به طور نسبی دمای هوا کاهش خواهد یافت.

امیدفر در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۸ و ۱۶ درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی آن نیز ۲۲ درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته پنج درجه کاهش یافته است.

وی در خصوص خنک‌ترین و گرمترین شهر استان اضافه کرد: ورزقان با دمای سه درجه بالای صفر خنک‌ترین و جلفا با دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور