Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@22:21:40 GMT

انفجار مغازه تعویض‌روغنی در قیطریه

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۶۶۵

انفجار مغازه تعویض‌روغنی در قیطریه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از انفجار یک مغازه تعویض‌روغنی در بلوار قیطریه و مصدومیت چهار نفر در اثر این حادثه خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی افزود سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حادثه انفجار در یک مغازه واقع در بلوار قیطریه گفت: ساعت ۱۳:۴۷ امروز یک مورد انفجار در بلوار قیطریه، بلوار صبا به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و متعاقباً دو ایستگاه در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه اعزام شدند و رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که چهار باب مغازه که در کنار یک‌دیگر بودند که سه مورد از آن‌ها تعویض روغنی و یکی نیز تعویض رینگ و لاستیک بوده و در بر اساس مشاهدات اولیه در یکی از مغازه‌های تعویض روغنی انفجار شدیدی رخ داده که دو مورد از این مغازه‌ها بیش از ۶۰ درصد تخریب شدند و دو مغازه کناری نیز خسارت‌هایی دیده بودند.

وی اظهار کرد: همچنین شیشه‌های چندین مغازه بر اثر شدت انفجار شکسته بود و چهار دستگاه خودرو که در حوالی این مغازه‌ها بودند، خسارت‌های شدیدی دیده بودند و در مغازه‌ای که دچار انفجار شده بود آتش‌سوزی رخ داده بود که آتش‌نشانان بلافاصله آتش را خاموش کردند.

ملکی از مصدومیت چهار مرد در اثر این انفجار خبر داد و گفت: دو سه نفر از مصدومان حال وخیمی داشتند که از محل حادثه خارج و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اطفا به پایان رسیده است، گفت: در حال حاضر نیروها مشغول ایمن‌سازی و مراحل پایانی عملیات هستند و تا دقایقی دیگر محل برای بررسی علت حادثه تحویل کارشناسان خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت انفجار قیطریه اخبار حوادث حوادث تهران مغازه آتش نشانی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سخنگوی سازمان آتش نشانی تعویض روغنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران گفت: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم/ مکانی که ما برای ساخت مسجد در پارک قیطریه در نظر گرفتیم درختی ندارد و مانند تمامی پارک‌های تهران در پارک قیطریه هم مسجد ساخته می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم