Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که دوران حکومتش به سر آمده است، در سخنانی که با مواضع او و رژیم تحت فرمانش کاملاً تناقض دارد، مدعی شد: رویکردی که تل آویو با دشمنانش به ویژه ایران در پیش گرفته این است که ما خواهان ایجاد هرج و مرج و آشوب در این کشور نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست ما هیچگاه این گونه نبوده است.

او در ادامه با تکرار تهدیدهایی که خارج از حیطه قدرت دولت فروپاشیده و رژیم بحران زده صهیونیستی است، گفت: سیاست ما این است که هر طرفی که امینت اسرائیل را هدف گرفته باشد، بهای آن را پرداخت می‌کند و در بخش الکترونیکی و فضای سایبری نیز مانند بخش هسته‌ای به هر حمله پاسخ خواهیم داد.

این ادعاها و گزافه گوئی های نخست وزیر رژیم کودک کش و موقت صهیونیستی در حالی است که هراس و سردرگمی بی سابقه‌ای محافل داخلی این رژیم را پس از سخنان اخیر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های قسام درباره نظامیان اسیر صهیونیست نزد حماس فرا گرفته است.

ابتدا اسماعیل هنیه چند روز پیش در سخنرانی در جنوب لبنان گفت که حماس چهار نظامی صهیونیست را به اسارت گرفته است که تل آویو از هویت دو نفر آنها هیچ اطلاعی ندارد و سپس ابوعبیده از وخامت حال یکی از این نظامیان خبر داد و امروز عصر تصاویری از او در حالی که روی تخت بستری است و شرایط وخیمی دارد، منتشر کرد.

ترس و هراس صهیونیست‌ها تا جایی پیش رفته است که آنها برای اطلاع یافتن از حال و روز اسرای خود دست به دامن مصر شده و از این کشور خواسته‌اند به تل آویو برای دریافت اطلاعات موثق از حماس درباره اسرای خود کمک کند.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی اخیراً اعلام کردند: نفتالی بنت در فکر پایان دادن به حیات سیاسی خودش است. وی این تصمیم را پس از آن گرفته که در اثر اختلافات سیاسی مجبور به انحلال کنست شد تا عمر نخست وزیری اش تنها یک سال باشد.

این رسانه‌ها افزودند: بنت اخیراً رایزنی‌هایی درباره آینده سیاسی خود انجام داده و این روزها در حال فراهم کردن مقدمات برای انتقال قدرت به یائیر لاپید است.

بر اساس گزارش‌ها، نفتالی بنت به تازگی به مشاوران خود گفته که در روزهای آینده قصد خداحافظی از عرصه سیاسی را دارد و اگر منصب نخست وزیرِ جایگزین را بپذیرد، تنها برای مشاوره دادن به یائیر لاپید در مسائل امنیتی خواهد بود.

کد خبر 5526188

منبع: مهر

کلیدواژه: نفتالی بنت رژیم صهیونیستی ایران روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین ایران جو بایدن عربستان سعودی ترکیه ناتو جنگ اوکراین مسکو حمله روسیه به اوکراین نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص #حقوق_بشر، # حقوق_زنان و # آزادی_بیان را ندارند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم