Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی پیر در رقابت با سه تیم دیگر از جمله اینتر برای عقد قرارداد با دفاع چپ ایتالیایی تیم فوتبال جنوا پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فوتبال ایتالیا از قطعی شدن انتقال آندره‌آ کامبیاسو دفاع چپ تیم فوتبال جنوا به یوونتوس خبر داد.

این بازیکن 22 ساله به دلیل عملکرد خوبی که فصل گذشته در 26 بازی‌اش در سری  A داشت مورد توجه چند تیم ایتالیایی از جمله یوونتوس، اینتر، آتالانتا و ساسولو قرار گرفت اما در نهایت این بانوی پیر بوده که توانسته نظر او را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامبیاسو که فصل گذشته در سری A، موفق شد یک گل بزند و 4 پاس گل بدهد، محصول آکادمی باشگاه جنوا است و تا پایان فصل آینده هم با این تیم قرارداد داشت و به همین دلیل هم مدیران این باشگاه مجبور به فروش او شدند.

یووه برای خرید کامبیاسو 3.5 میلیون یورو به علاوه مدافع خود رادو دراگوزین - بازیکنی که فصل گذشته به صورت قرضی برای جنوا توپ می‌زد - به جنوا می‌دهد.

علاوه بر تیم‌‌های ایتالیایی، سویای اسپانیا نیز خواهان جذب کامبیاسو بود.

بن‌بست در مذاکرات چلسی و یوونتوس برای خرید دلیخت/ یک اینتری؛ گزینه جایگزین

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A جنوا اینترمیلان یوونتوس سری A جنوا اینترمیلان یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند، اما این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

 

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند. یکی از نتایج ملموس این قانون، عملکرد بسیار خوب ایتالیایی ها در میادین اروپایی بود، به طوری که نمایندگان این کشور در 4 سال اخیر، چهار فینال اروپایی را تجربه کرده اند. با این وجود، این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا این فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر