Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کونانی با اشاره به برگزاری جشنواره «اسوه» در ۸ نقطه از کوهدشت، گفت: جوان‌گرایی، لازمه تحقق گام دوم انقلاب در جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کرم کونانی در گفت‌و‌گو خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: بسیج در ایجاد و پیاده‌سازی یک نظام تربیتی، اخلاقی و ولایی در بین نسل جوان همواره نقش‌آفرینی کرده است و پایگاه‌های مقاومت بسیج در زمینه‌های سازندگی، علمی، پژوهشی و المپیادها در سطوح مختلف کشور درخشش خوبی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج امروز در اکثر صحنه‌های خدمت‌رسانی همچون کرونا، سیل، زلزله، اطفاء آتش‌سوزی و… همواره در بین مردم بوده و فعالیت چشمگیری از خود نشان داده است.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به برگزاری جشنواره «اسوه» در بین پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان، عنوان کرد: پایگاه‌های بسیج در قالب برپایی نمایشگاهی ذیل جشنواره «اسوه»، اقدام به ارائه دستاوردها، فعالیت‌ها و عملکرد خود در حوزه‌ها و رده های مختلف کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز «هفتم، هشتم و نهم تیرماه»، در ۸ منطقه از کوهدشت و بخش‌های تابعه شهرستان در حال برگزاری است و در این راستا تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر رده‌ها منتقل خواهد شد.

کونانی گفت: جشنواره اسوه باهدف معرفی پایگاه بسیج نمونه، تبادل ابتکارات و تجربیات موفق، الگوسازی و تعمیم الگو‌ها و ارزش‌های رده‌های بسیج برگزار و اقدامات و فعالیت‌های جهادی پایگاه‌های بسیجی نیز مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم در نقش‌آفرینی و احیای کارکردهای مساجد، گفت: این مهم با رویکرد جوان‌گرایی محقق می‌شود؛ امیدواریم با ارتقاء و به‌روز نمودن فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و شکوفایی استعدادها، شاهد موفقیت‌های روزافزون بسیجیان و جوانان گرامی باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در حکم خود، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی، در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» باید گام مهمی برداشته شود؛ لذا نظر به تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی استان هرمزگان» منصوب می‌نمایم.

اهم وظایف محوله به جنابعالی به شرح ذیل می‌باشد: پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان

لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان مورد تاکید و انتظار است.

امید است با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

کد خبر 6099714

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • نگاهی به پدیدهٔ جدید اجتماعی: بِلایند دِیت یا ملاقات کور/ میل سوزان به تجمل خواهی بیمارگونه
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود