Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل استاندارد استان اردبیل از کسب موفقیت آزمایشگاه "سنجش روز اردبیل" تائید صلاحیت شده این اداره کل در آزمون مهارت برگزار شده توسط پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران  (PT) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری از اردبیل، هاشم علایی در جلسه کمیته فنی اداره کل این موفقیت را که مرهون تلاش‌های مستمر کارشناسان آزمایشگاه مزبور می‌باشد، تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علایی در ادامه گفت: آزمایشگاه سنجش روز اردبیل در راستای اصل 44  قانون اساسی در زمینه آزمون های شیمایی و میکروبی فرآوردهای غذایی و کشاورزی فعال بوده و پس از فراخوان سازمان ملی استاندارد ایران، با شرکت 65 آزمایشگاه تائید صلاحیت شده از سراسر کشور در آزمون مهارت رقابت کردند. لازم به ذکر است از استان اردبیل 2 آزمایشگاه همکار فعال در این زمینه حضور داشتند. 
وی افزود: به منظور تضمین کیفیت خدمات آزمایشگاهی در سطح آزمایشگاه‌های تائید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، آزمون مهارت (PT) با مشارکت آزمایشگاه‌های ذیربط برگزار شد.
مدیر کل استاندارد در ادامه تصریح کرد: آزمون بروی نمونه آب میوه و بر اساس آزمون‌های شیمیایی مربوط برای سنجش صحت و دقت نتایج آزمون آزمایشگاه های تائید صلاحیت شده توسط پژوهشگاه انجام گرفته است. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اردبیل استاندارد تائید صلاحیت شده آزمون مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی

حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهشگاه علمی و صنعتی ایران در مراسم سی و یکمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی کشور گفت: تعداد استادان برگزیده کشور نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است و اکنون  حدود ۷۰ استاد نمونه افزایش داشته است. 

وی بیان کرد: آینده پژوهشی را تا سال ۲۰۵۰ تدوین و ارسال کردیم و سازمان پژوهشی بر روی محورهایی مانند هوش مصنوعی، سوخت پاک جهت پژوهش برنامه ریزی خوبی کرده‌ایم. 

زمانیان تاکید کرد: امسال سازمان پژوهش‌ها برای گرنت‌ها جایزه یک میلیارد تومانی در نظر گرفته است. ماهواره مصباح و آیات در این پژوهشگاه تولید شده است.

وی افزود: عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان و مردم کشور محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب (فیلم)
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها