Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@13:30:06 GMT

باند کلاهبرداران اینستاگرامی در اصفهان منهدم شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۰۵۲۴

باند کلاهبرداران اینستاگرامی در اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۶ نفره‌ای که از طریق فروش لباس در اینستاگرام و عدم ارسال کالا بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی در این خصوص اظهار داشت: در پی شکایت خانمی به پلیس فتا شهرستان نجف آباد مبنی بر اینکه توسط یکی از صفحات مجازی فروش لباس در اینستاگرام مورد کلاهبرداری واقع شده موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فرد شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تبلیغ فروش لباس مواجه شده و وقتی با فروشنده تماس می‌گیرد، وی از او می‌خواهد تا مبلغ مورد نظر را برایش واریز کند تا لباس برایش ارسال شود اما بعد از واریز پول نه تنها هیچ لباسی برایش ارسال نمی‌شود بلکه فروشنده دیگر جوابگوی تماس‌هایش نبوده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بلافاصله در این راستا جستجوهای تخصصی و علمی در فضای مجازی انجام و در نهایت هویت 3 نفر از متهمان این پرونده در نجف‌آباد شناسایی و دستگیر شدند.

باند کلاهبرداران اسکیمری با 120 شاکی در استان البرز متلاشی شدآمادگی 70 موکب استان فارس برای سفر اربعین؛ مردم مراقب سودجویان و کلاهبرداران باشند
مرتضوی خاطرنشان کرد: با تحقیقات صورت گرفته از متهان 3 نفر متهم اصلی دیگر نیز که اعضای یک خانواده و دارای سوابق مشابه بودند نیز در شهرستان برخوار دستگیر و به 10 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان با شیوه مذکور اعتراف کردند که با اقرار صریح این افراد به ارتکاب عمل مجرمانه خود، برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه در گوشی تلفن همراه متهمان 6 صفحه اینستاگرامی مرتبط با فروش لباس و کلاهبرداری کشف شد از شناسایی 5 مال‌باخته در این پرونده خبر داد و گفت:کسانی که به این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفتند می‌توانند برای انجام شکایت به پلیس فتا شهرستان نجف‌آباد مراجعه کنند.

انتهای پیام/163/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروش لباس پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری باند دوم پل هادی آباد به جنگیه در شهرستان کارون خبر داد.

محمد جولانژاد امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد