Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی شعبانی روز چهارشنبه در دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی، افزود:برای مقابله با سودجویان و فرصت طلبان که حفظ حقوق عامه را زیرپا می‌گذارند، دستگاه قضایی در کنار سازمان جهاد کشاورزی است.

وی اضافه کرد: اقداماتی در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی استان باید صورت گیرد تا دست منفعت طلبان را از سودجویی بیشتر کوتاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی بیان داشت: افرادی که صرفا با هدف منافع شخصی و بدون ضرورت به ساخت یک بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی مبادرت می‌کنند باعث تضییع حقوق عامه شده و باید جلوی آن‌ها گرفته شود.

رفع تداخل پلاک‌های اراضی استان قزوین تا دوسال آینده تکمیل می‌شود

رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این دیدار بیان داشت: رفع تداخل اراضی و حدنگاری (کاداستر) در اولویت سازمان قرار دارد و پیش‌بینی شده تا دوسال آینده رفع تداخل تکمیل شود.  

وی اضافه کرد: یک هزار و ۲۰۰ پلاک از اراضی استان قزوین مشمول رفع تداخل است که تاکنون ۲۴۶ پلاک رفع تداخل شده‌ است.

افلاطونی بیان داشت: قزوین رتبه سوم را در حفظ کاربری اراضی کشاورزی کشور به دست آورده و برای حفظ و ارتقا این جایگاه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی استان قزوین تصرف اراضی اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی استان قزوین وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی استان قزوین تصرف اراضی اراضی کشاورزی اراضی کشاورزی کاربری اراضی جهاد کشاورزی استان قزوین رفع تداخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند