Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم گرجی صبح چهار شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خراسان شمالی ۲ هزار زندانی دارد که در ۳ زندان مستقر هستند.

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی از افزایش تعداد زندانیان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ۹۷ درصد زندانیان مرد و ۶۸ درصد متأهل هستند.

وی افزود: ۷۶ درصد کل زندانیان بی سواد و زیر دیپلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرجی تصریح کرد: ۶۸ درصد جرایم مربوط به دو حوزه مواد مخدر و سرقت است.

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی بیان داشت: ۷۲ درصد زندانیان در رنج سنی ۲۶ تا ۴۵ سال قرار دارند.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد افراد ورودی به زندان مصرف کننده مواد مخدر هستند.

گرجی گفت: در نسبت زندانی به جمعیت خراسان شمالی در رتبه بیست و نهم کشور قرار دارد.

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی اشتغال را امری مهم در عدم بازگشت به زندان دانست و گفت: به ۵۲ زندانی که وام اشتغال پرداخت شده، تنها ۲ نفر به زندان بازگشتند در حالی که نرخ بازگشت به زندان در حالت عادی حدود ۲۰ درصد است.

وی افزود: ۱۲۹ نفر در خراسان شمالی از پابند الکترونیکی استفاده می‌کنند.

گرجی در پایان گفت: برای تعمیر و تجهیز زندان ۲ مصوبه به ارزش ۳۵ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور داشتیم.

کد خبر 5526602

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادی زندانیان زندان بوشهر خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه شیراز ویروس کرونا مواد مخدر مشهد خراسان رضوی ایلام سنندج کرمانشاه اردبیل آمار کرونا بیرجند زندان های خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،‌مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.
اسحاق ابراهیمی، با بیان اینکه پارسال بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند.
وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع‌آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.
رئیس ستاد دیه فارس یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ به نام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند