Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، منابع عراقی خبر دادند که دو گروه از هکرهای این کشور، شرکت صهیونیستی «سلبرایت» (Cellebrite) متخصص در زمینه امنیت دیجیتال و هوش مصنوعی را هدف حمله سایبری قرار دادند.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز»، شامگاه سه‌شنبه، در این خصوص گزارش داد که سرورهای وب‌سایت شرکت اطلاعات دیجیتال سلبرایت از خاک عراق هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پایگاه خبری «یونیوز» نیز به نقل از یک منبع آمریکایی گزارش داد که شرکت مذکور برای سازمان‌های امنیتی و مجری قانون در غرب نرم‌افزارهای امنیتی تولید می‌کند.

صابرین نیوز خبر داد که گروه هکری موسوم به «الطاهره» و گروه موسوم به «1877 Team»  مسئولیت این حمله سایبری را برعهده گرفته‌اند.



 این حمله در حالی انجام شده است که «گابی پورتنوی» رئیس سازمان سایبری رژیم صهیونیستی، روز گذشته، اعلام کرد این رژیم به منظور تقویت خود در برابر حملات سایبری علیه اقتصاد و جبهه داخلی به دنبال ایجاد «گنبد سایبری» است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به ایران پرداخت و گفت: «ایران امروز در کنار حماس و حزب‌الله به یکی از بازیگران اصلی عرصه سایبری مبدل شده است.»

با این حال، وی بدون اشاره به حملات سایبری انجام شده علیه نهادها و سازمان‌های این رژیم، مدعی شده بود: «ما آن‌ها را می‌بینیم و می‌دانیم آن‌ها چگونه عمل می‌کنند.»

ادعای این مقام صهیونیست درباره زیرنظر داشتن تحرکات سایبری علیه نهادها و سازمان‌های تل‌آویو در حالی مطرح شده است که گروه‌های هکری اخیرا چند بار از حمله سایبری موفقیت‌آمیز علیه نهادها و سازمان‌های رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.

گروه هکری موسوم به «عصای موسی» اخیرا با انتشار یک ویدئو از دست‌یابی به شماره تلفن‌همراه سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده سابق جبهه شمالی در اراضی اشغالی و رئیس سابق یگان «MIA» دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.

این گروه تحت عنوان «ما به شما هشدار دادیم» به دو زبان عبری و انگلیسی اعلام کرد: «این تازه شروع است. شما این ماجرا را شروع کردید؛ اما ما به آن پایان خواهیم داد. آسیب‌های جبران‌ناپذیری در زمینه سایبری و زیرساخت‌ها متحمل خواهید شد. از این به بعد باید تاوان هر خون ریخته شده‌ را بدهید. منتظر حملات ترکیبی عظیم باشید. هدف ما روشن، مشخص و دقیق است.»

این گروه هکری ناشناس همچنین مسئولیت حمله سایبری اخیر به سامانه‌ها و آژیرهای خطر در اراضی اشغالی را برعهده گرفت؛ حمله‌ای که سازمان سایبری رژیم صهیونیستی مدعی شده بود ایران در ورای آن قرار دارد.

عصای موسی در حالی مسئولیت این حمله را برعهده گرفت که بیست و پنجم خردادماه نیز از هک شبکه برق رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

این گروه هکری اعلام کرده بود: «این تازه شروع است. از این پس صدمات جبران‌ناپذیری به شما وارد می شود. ما شما را مجازات خواهیم کرد. هدف روشن، معین و دقیق است. این تنها بخش کوچکی از دسترسی ما به شبکه برق شماست. به زودی در تاریکی فرو خواهید رفت.»

این گروه پیشتر نیز با حمله سایبری به سرورهای اطلاعاتی شرکت‌های صهیونیستی، اسنادی از جمله شناسنامه، اوراق دفاتر وکلا، چک‌ها، گزارش های مالی و... به دست آمده را هک و منتشر کرده بود.

عصای موسی پیش از این همچنین دوربین‌های مداربسته در خیابان‌های فلسطین اشغالی و دوربین‌های شرکت «رافائل» فعال در زمینه تولید تسلیحات نظامی برای ارتش رژیم صهیونیستی را نیز هک کرده بود. این گروه پس از این حمله سایبری، در پیامی به دو زبان عبری‌ و انگلیسی تحت عنوان «ما با چشمان شما می‌بینیم»، اعلام کرده بود: «ما سال‌ها، در هر لحظه و در هر قدم شما را زیر نظر داشتیم. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت های شما از طریق دسترسی به دوربین‌های مدار بسته داخلی است. گفته بودیم در حالی که تصورش را هم نمی‌کنید، شما را هدف قرار خواهیم داد.»

منبع: تقریب

کلیدواژه: حملات سایبری هکر رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی حمله سایبری گروه هکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی

منابع فلسطینی در حالی از حمله مقاومت به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی خبر دادند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تا ساعاتی دیگر جلسه مهمی برگزار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری شهاب، گردانهای شهداء الاقصی اعلام کرد: مرکز نظامی «نتساریم» را از چند محور زیر آتش قرار دادیم.

در بیانیه گردانهای الاقصی آمده است که این حملات در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین انجام شده و این مرکز از چند محور زیر حملات راکتی شدید قرار گرفته است.

از سوی دیگر گردانهای شهداء الاقصی صحنه هایی از حمله به پایگاه نظامی زیکیم منتشر کردند.

رزمندگان گردانهای الاقصی با مشارکت مبارزان شهید عمر القاسم و گردانهای عبدالقادر الحسینی این مرکز نظامی را هدف حملات راکتی قرار دادند.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم اعلام کرد که تل آویو آماده عقب نشینی از گذرگاه نتساریم به عنوان بهای انجام توافق اسیران است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: برای اولین بار نهادهای امنیتی به دنبال یافتن جایگزین هایی از عملیات گسترده در رفح هستند.

همزمان منابع صهیونیستی و آمریکایی اعلام کردند: ما منتظر پاسخ یحیی السنوار رهبر حماس در غزه هستیم.

از سوی دیگر منابع آگاه اعلام کردند که پیشرفت قابل ملاحظه ای در روند مذاکرات آتش بس با توجه به رایزنی گسترده مصر با همه طرفها حاصل شده است.

همزمان کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسه کابینه جنگ این رژیم در ساعت ۱۸:۳۰ امروز برای بررسی درباره توافق مبادله و نیز بحث آمادگی عملیات رفح خبر داد.

دیگر خبرها

  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی
  • خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • گوترش: عملیات در رفح یک تراژدی ویرانگر خواهد بود/ درباره گورهای جمعی تحقیق شود
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان