Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از دیلی‌استار، نیکول الکاباس ۴۴ ساله، تنها چند روز پس از دریافت گواهی سلامت کامل از پزشکان، بیش از ۴۵ هزار پوند درآمد کسب کرد!

او داستانی از سرطان خود ساخت و از خیرین درخواست کمک کرد تا هزینه درمان خصوصی او در اسپانیا را بپردازند.

الکاباس سپس پول جمع‌آوری شده را برای تعطیلات، بلیت بازی تاتنهام هاتسپر و غذا خرج کرد! از آنجایی که او منابع یا ظرفیت لازم برای جبران خسارت نزدیک به ۷۰۰ قربانی خود را نداشت، دادگاه او را به پرداخت ۵ پوند و ۲ سال و ۹ ماه زندان محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه جمع‌آوری کمک مالی به او که به نظر می‌رسید توسط مادرش راه‌اندازی شده بود، تنها چند روز پس از انجام معاینات پزشکی توسط پزشک مشاورش کشف شد؛ یعنی همان پزشکی که سلامت این خانم را تایید کرده بود!

افسران تحقیق پرونده نتوانستند هیچ مدرکی مبنی بر اینکه نیکول الکاباس در زمانی که در بیمارستان بستری بود، درخواستی برای پول داشته یا پولی دریافت کرده، بیابند.

کد خبر 687023 برچسب‌ها اسپانیا سرطان فوتبال کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی خیریه بريتانيا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسپانیا سرطان فوتبال کلاهبرداری قمار شرط بندی خیریه بريتانيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم جوزپه مه‌آتزا در میلان معمولاً به دلیل منطقه‌ای که در آن واقع شده است سن‌سیرو نامیده می‌شود.
در حالی‌که اینتر و میلان به مدت یک دهه در تلاش هستند تا ساختار فعلی را تخریب و بازسازی کنند، یا حداقل شکل آن را مدرن کنند، اما همچنان این استادیوم است که نشان‌دهنده بخش بسیار زیادی از تاریخ دنیای فوتبال است.

جورجو مارکتی، نایب رئیس یوفا، در گفت‌وگویی رادیویی گفت: «احتمال زیادی وجود دارد که فینال فرم جدید لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ در میلان برگزار شود.

سن‌سیرو اگرچه در بین یکی از مدرن‌ترین استادیوم‌ها نیست، اما همچنان نمادی از فوتبال بین‌المللی است که بین همه دوست‌داران ورزش و بالاتر از همه طرفداران فوتبال شناخته‌شده است.
ایتالیا درخواست خود را برای میزبانی مطرح کرده است و پس از جلسات خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.»

انتظار می‌رود در پایان ماه می در مورد استادیوم‌های برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • روزگار متفاوت زنان اراکی