Web Analytics Made Easy - Statcounter

 زینب عبادی در گفتگو با همشهری آنلاین درباره جزئیات باز شدن دسترسی حمل و نقل عمومی در اطراف میدان امام حسین(ع) در منطقه ۱۲ تهران توضیح داد: یکی از اقداماتی که قرار است در حوزه حمل و نقل و ترافیک در این منطقه انجام دهیم، بازگشایی یک رینگ در اطراف پلازای امام حسین (ع) برای تردد حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس‌ها و اتوبوس‌های برقی است البته باز شدن اطراف میدان امام حسین مشروط به تاییدیه طرح از سوی سازمان‌های مربوطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه توضیح داد: در واقع این طرح باید به تایید سازمان‌هایی از جمله سازمان فرهنگی و هنری، معاونت‌ اجتماعی و فرهنگی و معاونت فنی و عمران شهرداری تهران برسد و سپس طرح را دوباره در کمیته معابر مطرح کنیم و چنانچه تصویب شود، در اولین فرصت اقدامات برای بازگشایی اطراف میدان امام حسین(ع) در دستور کار قرار می‌گیرد. اکنون اتوبوس‌های برقی از مسیر میدان خراسان تا میدان شهدا می‌آیند و دوباره میدان را به سمت پایین دور می‌زنند اما اگر میدان امام حسین (ع) هم باز شود، اتوبوس‌ها مانند سال‌های گذشته تا میدان امام حسین (ع) خواهند رفت.

حذف سنگفرش‌های خیابان‌ ۱۷ شهریور به نفع خودروها

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ به ساماندهی وضعیت ترافیکی خیابان ۱۷ شهریور در دو فاز اجرایی اشاره کرد و گفت: طرح اجرایی برای بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور به طور کلی حدفاصل میدان خراسان تا میدان امام حسین(ع) را شامل می‌شود که این پروژه برای اجرا در دو فاز  طراحی شده است. فاز اول حد فاصل میدان خراسان تا میدان شهدا شروع شده که در این فاز تمامی نرده‌های وسط خیابان حذف و به جای آن رفیوژ میانی با جداول و ایجاد فضای سبز در حال ساخت است.  این طرح با هدایت عابران به محل‌ و گذرگاه‌های خط‌کشی شده مانع از تردد عابران پیاده از عرض خیابان می‌شود.

او در ادامه از شروع فاز دوم خبر داد و گفت:‌ فاز دوم که حد فاصل میدان شهدا تا میدان امام حسین(ع) است نیز حدود یک هفته می‌شود که آغاز شده و در این فاز نیوجرسی‌های از وسط خیابان برداشته و به جای آن با جداول، ساخت فضای سبز، نصب المان‌های نوری و آذین بندی با پرچم زیباسازی می‌شود.  

عبادی با بیان اینکه در فاز دوم طرح سنگفرش پیاده‌راه سابق حذف و اقدامات لازم برای تردد خودروها مهیا می‌شود، گفت:‌ زمانی که ضلع شمال میدان شهدا تبدیل به پیاده‌راه شد به دلیل درخواست‌های مردمی در سال ۱۳۹۵ معبر این ضلع از میدان تا خیابان شهبازی و از خیابان شهبازی تا چهارراه صفا با وجود سنگفرش باز شده بود که حالا سنگفرش‌ها برای تردد بهتر حذف می‌شود.

کد خبر 686988 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها منطقه ۱۲ شهردارى تهران خیابان تهران حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱۲ شهردارى تهران خیابان تهران حمل و نقل شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان

به گزارش «تابناک»، مهدی نقدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از ۴۰ ساختمان روستای توریستی امام زاده ابراهیم شفت (هر ساختمان دارای سه تا چهار واحد) بامداد امروز دچار حریق شد که خسارت جانی نداشت اما ساختمان ها کامل سوختند.

وی افزود: با دریافت خبر آتش‌سوزی در این روستای توریستی نیروهای آتش‌نشانی از شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، رشت و فومن برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند که پس از نزدیک سه ساعت آتش‌سوزی را به طور کامل اطفاء کردند.

فرماندار شهرستان شفت عنوان کرد: حریق از سیستم سیم کشی یک نانوایی (تعطیل) آغاز شد و به ساختمان‌های مجاور سرایت کرد.

روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری مرکز گیلان (رشت) قرار دارد که بواسطه وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و وجود چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است.

دیگر خبرها

  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان