Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:56:43 GMT

گواردیولا اشتباه کرد که ژسوس را از دست داد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۵۰۷۳

گواردیولا اشتباه کرد که ژسوس را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه خبر جدایی گابریل ژسوس از منچسترسیتی و پیوستن او به آرسنال هنوز رسمی نشده ولی در انگلیس پیوستن ژسوس به آرسنال با قراردادی 52 میلیون یورویی قطعی به نظر می‌رسد.

دیتمار هامان، ستاره آلمانی سالهای گذشته که سابقه بازی در فوتبال انگلیس و از جمله حضور در منچسترسیتی را دارد، این انتقال را به ضرر سیتیزن‌ها می‌داند و می‌گوید تصمیم پپ گواردیولا برای موافقت با جدایی ژسوس، اشتباه بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هامان در این باره گفت:" تصمیم گواردیولا و موافقتش با جدایی ژسوس اشتباه است. چرا که هامان سابقه مصدومیت داشته و ممکن است از نظر بدنی با مشکلاتی مواجه شود و لیگ برتر از نظر فیزیکی بسیار سخت و دشوار است و این می‌تواند احتمال مصدومیت او را بیشتر کند".


ملی‌پوش سابق آلمانی که سابقه پوشیدن پیراهن سیتی را دارد با حمایت از گابریل ژسوس گفت:" اگر به آمار ژسوس نگاه کنید متوجه می‌شوید او یک بازیکن استثنایی است. او برای سیتی گلهای خیلی زیادی زده. من واقعا از اینکه اجازه دادند ژسوس به این راحتی از سیتی جدا بشود شگفت‌زده‌ام".

آماری که هامان به آنها اشاره می‌کند از این قرار است. ژسوس در فصل گذشته برای سیتی 41 بازی انجام داده و در این مدت 13 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد. ستاره برزیلی رویهم‌رفته با پیراهن سیتی در 159 بازی به میدان رفته و در 99 بازی فیکس بوده. او برای سیتی رویهم‌رفته 58 گل به ثمر رسانده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو می‌گوید که پس از جدایی هری کین از تاتنهام، او مثل یک اردک به‌نظر می‌رسید.
کین، رکورددار گلزنی تاتنهام، یک روز قبل از اولین بازی پوستکوگلو در لیگ برتر در ماه اوت به بایرن مونیخ فروخته شد و جدایی او حتی پیش از شروع فصل باشگاه را از مسیر خارج کرد.

هشت ماه بعد، تاتنهام جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را در دستان خود دارد. پوستکوگلو قبلاً در مورد تأثیر جدایی کین روی او و تیم صحبت نکرده بود، اما در مصاحبه جدیدی گفت: «فکر می‌کنم این نقطه شروع برای ما بود. چون روز قبل، بازی با برنتفورد، به معنای واقعی کلمه اینجا نشسته بودم، و او تازه رفته بود.

بنابراین، شما در حال شروع یک فصل هستید و مهم‌ترین فرد این باشگاه فوتبال، به تازگی و در آستانه اولین بازی،‌ اینجا را ترک کرده است.

به یاد دارم که واقعاً یک تلاش زیرکانه انجام دادم. خودم را مثل یک اردک پیر نشان دادم که در بالای آب بسیار زیبا به نظر می‌رسد، و اگر اتفاقی بدی رخ داد، در زیر آب رخ می‌داد و مطمئن می‌شدم کسی به آن توجه نمی‌کند، به‌خصوص بازیکنان.

بازیکنان هرگز نگران نبودند، کاری که می‌توانستند را انجام دادند. ما عالی بودیم، هری کین هم در مونیخ کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌داد. باورنکردنی است.»

دیگر خبرها

  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست