Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش فارس، در نشست ظهر امروز چهارشنبه (8 تیرماه) مجمع نمایندگان استان خوزستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین مسائل و مشکلات این استان از جمله بحث تنش آبی و طرح‌های در دست اقدام برای مدیریت این موضوع، مسائل مربوط به زمین‌های وقفی در برخی شهرستان‌های استان، پیگیری تخصیص بودجه مسئولیت اجتماعی توسط وزارت نفت، موضوعات مدیریتی خوزستان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام همچون پروژه قدیمی 550 هزار هکتاری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بررسی شد.

رئیس مجلس در این جلسه پس از گلایه برخی نمایندگان استان خوزستان از تخصیص نیافتن بودجه و اعتبارات برخی بخش‌ها، تأکید کرد: از تأکیدات به نمایندگان این است که درعزل و نصب‌ها دخالت نکنند و این مربوط به وظایف مجلس است اما برای مجلس قابل قبول نیست که تخصیص‌های بودجه بی‌حساب و کتاب باشد، لذا در این موضوع نظارت دقیق انجام می‌شود و نباید کوتاه بیاییم.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مسئله محور بودن برنامه هفتم، اظهارکرد: برنامه هفتم توسعه باید مسائل اصلی و اساسی کشور را شناسایی و برای حل آن‌ها راهکار ارائه دهد و به همین ترتیب برای استان خوزستان نیز اولویت‌های برنامه هفتم نباید پراکنده شود بلکه باید چند اولویت مهم که مشکلات زیرساختی و اساسی استان را حل و فصل کند و نتایج آن به همه مردم استان می‌رسد تعیین و در برنامه هفتم گنجانده شود.

رئیس مجلس در همین زمینه تصریح کرد: در برنامه هفتم توسعه باید مسائلی را انتخاب کنیم تا برای مردم اتفاق خوبی رقم بزند در غیراین صورت، دوباره کار و پروژه‌ای را شروع می‌کنیم و حجمی از پول را به آن اختصاص می‌دهیم اما نتیجه‌ای برای مردم در پی ندارد.

منبع: الف

کلیدواژه: برنامه هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903192

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • آجرلو: قطعا از مجلس خودرویی دریافت نمی‌کنم / خط قرمزمان دخالت در عزل و نصب دولتی است + فیلم
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس