Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حکمت روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان سرمایه‌گذاری، ۱۶۰ میلیارد ریال آن در بخش توسعه سیستم های مخابراتی و سیار، ۲۱ میلیارد ریال در بخش دیتا و۲۴۴ میلیارد ریال نیز مربوط به شبکه انتقال و فیبرنوری است.

وی از اجرای ۷۲ کیلومتر شبکه فیبرنوری در استان در سه ماهه امسال اشاره و اضافه کرد: در همین مدت ۴۹ کیلومتر فیبرنوری در بخش شهری و ۲۳ کیلومتر در نقاط روستایی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه امسال کابل مسی هفت روستای استان نیز حذف و به فیبرنوری تبدیل شد، افزود: ۶۷۲ پورت اینترنت پرسرعت در همین روستاها به مشترکان واگذار شده است.

حکمت، توسعه تلفن ثابت در ۳۲ مرکز شهری و روستایی با ظرفیت یک هزار و ۵۰۴ پورت را از دیگر اقدامات انجام شده در سه ماه نخست امسال اعلام کرد و گفت: امسال ظرفیت سوپی لینک (UP LINK) شهرستان کامیاران به صورت اساسی ارتقا و به ۱۰G رسید.

وی یادآور شد: اگر چه توسعه ارتباطات روستایی در تعهدات مخابرات نیست ولی با توجه به احساس مسولیت اجتماعی، از ابتدای امسال تاکنون پنج روستای جدید در استان به اینترنت پرسرعت متصل شد و تعداد روستاهای بهره مند از این فناوری به ۵۷۸ روستا افزایش یافت.

در حال حاضر ۵۲۱ هزار و ۶۱ مشترک تلفن ثابت، ۲ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۷۴۹ مشترک تلفن همراه و ۱۳۸ هزار و ۴۶۲ مشترک اینترنت پرسرعت در کردستان از خدمات مخابرات بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ تلفن همراه در استان ۱۵۲ درصد است.

برچسب‌ها کردستان سنندج سرمایه گذاری شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج سرمایه گذاری کردستان سنندج سرمایه گذاری شرکت مخابرات ایران میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت : این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۷۸ درصدی داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان