Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت هفته قوه قضائیه و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، با خانواده شهید «هادی الماسیان»، که در حمله تروریستی سال ۱۳۹۷ به رژه نیروهای مسلح در اهواز به شهادت رسید، دیدار و گفت‌وگو کرد.

غریب آبادی در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده این شهید عزیز، اظهار داشت: تحمل این مصیبت کار ساده و سهلی نیست، ولی خداوند متعال به خاطر مقام والای این شهید عزیز به شما صبر و تحمل عطا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به دادگاه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال، گفت: سرکرده این گروهک تروریستی، «حبیب الاسیود» حدود دوسال پس از گذشت حادثه اهواز دستگیر و بازداشت و به ایران منتقل شد. محاکمه این سرکرده گروهگ تروریستی مرحمی است بر زخم دل خانواده های شهدا.

غریب آبادی تاکید کرد: اگر ایثارگری و از جان گذشتگی شهدایی مانند شهید الماسیان عزیز که خالصانه مجاهدت کردند، نبود، در این سطح از امنیت نبودیم؛ امنیت و ثباتی که ملت ما دارند حاصل خون این شهدا است.

در ادامه این دیدار، همسر شهید الماسیان با بیان اینکه شهادت آرزوی همسرم بود و در کربلا و مشهد مقدس شهادت را آرزو کرده بود،‌ به ذکر خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محاکمه گروهک تروریستی تروریستی مرحمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌هاست.

به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضاییه ،کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است. 

به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشورها منتشر کرد!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان