Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان از حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری در دانشگاه پیام نور و الزهرا بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به همراه رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری در دانشگاه پیام نور و الزهرا (س) کرمان بازدید کرده و در جریان روند برگزاری این آزمون قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه این بازدید گفت: کنکور 1401 با رقابت 57 هزار و 48 داوطلب در 4 نوبت صبح از 8 تا 11 تیر همزمان با سراسر کشور در استان کرمان نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه 8 تیرماه در سراسر استان برگزار شد افزود: داوطلبان صبح پنج‌شنبه 9 تیرماه در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و انسانی؛ صبح جمعه 10 تیرماه در گروه آزمایشی علوم تجربی و صبح شنبه 11 تیرماه گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در 20 شهرستان در سراسر استان کرمان به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه کنکور سراسری در شهرستان کرمان با رقابت 17 هزار و 75 داوطلب برگزار می‌شود، گفت: از این تعداد 10 هزار و 938 نفر زن و 6 هزار و 137 نفر مرد هستند.

وی با بیان اینکه این داوطلبان در 58 حوزه در استان کرمان به رقابت می‌پردازند، افزود: این آزمون در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان با حضور 5 هزار و 593 داوطلب، دانشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی (آزاد اسلامی) با حضور 300 داوطلب، دانشگاه پیام نور با حضور هزار و 456 داوطلب، آموزش و پرورش با حضور 2 هزار و 617 داوطلب، دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران با حضور 5 هزار و 479 داوطلب و آموزشکده حضرت فاطمه (س) با حضور  هزار و 630 داوطلب در حال برگزاری است.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کنکور سراسری گروه آزمایشی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سال جاری با اشاره به در پیش بودن بودن مرحله اول کنکور سراسری، برگزاری مطلوب این رویداد علمی بزرگ را با اهمیت توصیف و اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری بهره خواهیم برد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ادامه از همکاری و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان از جمله ادارات خدمات‌رسان با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: ان‌شاالله بزرگترین ماراتن علمی کشور در معیت برنامه‌ریزی صحیح در نهایتِ آرامش داوطلبان برگزار خواهد شد.

فرماندار مریوان در ادامه به پیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم و ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید حافظ شأن و جایگاه فرهنگیان عزیز باشند چرا که آنان تأثیر بسزایی در تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی دارند.

کد خبر 6086439

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود