Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک فاضلی گفت: در سیستان و بلوچستان موهبت های الهی از جمله نیروی انسانی، مرز آبی و خاکی و معادن وجود دارد اما به فراموشی سپرده شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، ملک فاضلی نماینده حوزه انتخابیه سراوان‌ در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه ما درگیر مسائل حیاتی مانند آب، نان و مسکن است، گفت: سیستان و بلوچستان استان فریاد و عشق است؛ فریاد محرومیت و عشق به انسان،  و از سوی دیگر موهبت های فراوان خدادادی در این منطقه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نیروی انسانی شرط اول توسعه محسوب‌ می شود که این مورد اولین موهبتی است که در سیستان و بلوچستان وجود دارد  اما به دلیل اینکه نیروی انسانی توانمند ما نتوانسته در طول ادوار جایگاه اصلی خود را در بدنه اصلی دولت داشته باشد استان در مقام آخر توسعه قرار گرفته است.

نماینده حوزه انتخابیه سراوان ضمن اینکه خواستار به کارگیری نیروی انسانی این استان در بدنه دولت شد، اضافه کرد:  اگر نیروی انسانی توانمند در بدنه دولت صفر باشد قطعا رتبه توسعه ما آخر خواهد بود

فاضلی بیان کرد: مرز فوق العاده گسترده خاکی و آبی و همچنین فراوانی معادن در سراسر سیستان و بلوچستان از دیگر موهبت های الهی در این استان محسوب می شود اما فراموش شده اند.

وی تصریح کرد: وزیر در سفری که به منطقه مرزی داشته است ساماندهی و‌ راه اندازی بازارچه های مرزی را هدف خود عنوان کرد اما تا کنون این وعده محقق نشد که درخواست دارم نسبت به راه اندازی بازارچه های مرزی در سیستان و بلوچستان توجه ویژه انجام شود چرا که ساماندهی مرز شرط اول تغییر و اشتغال در حوزه انتخابیه خواهد بود.

نماینده حوزه انتخابیه سراوان با بیان اینکه سپاس تقدیم افرادی می کنم که جانانه و دلسوزانه در خدمت جامعه هستند اما اوضاع در سیستان و بلوچستان مطلوب نیست، اذعان کرد: در شهر من الفبا، الفبای آب و نان است، می دانید که مردم سراوان آروزی آب هوتک‌را دارند، در سراوان آب هوتک نیست، صف نان کلیومتری و دست نیافتی و صف بنزین شرایط خاصی دارد.

به گفته فاضلی در سراوان یک روز فقط صرف یک باک سوخت گیری می شود که اگر  وضعیت را مورد بررسی قرار دهیم متوجه خواهیم شد که در اتاق های در بسته صحن مجلس و دولت وقتی صحبت از مشکلات مردم به میان می آوریم می پنداریم که در محیط رفع شده اما مشکل مردم را نه گفتار بلکه حضور در میدان حل می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان حوزه انتخابیه نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سومین گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب در اراک برگزار شد.

در این گردهمایی که با عنوان «یاد یاران» برگزار شد، همسنگران و رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار به بازخوانی و روایتگری خاطرات این دوره پرداختند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله گفت: در گردهمایی رزمندگانی از استان‌های زنجان، قزوین، قم، سمنان، تهران، یزد، مازندران و استان مرکزی حضور داشتند که علاوه بر دیدار دورهمی وقایع، اتفاقات و خاطرات دفاع مقدس را بازگو و آن را به عنوان یک گنجینه ثبت و ضبط می‌کنند تا به نسل آینده انتقال دهند.

یار محمدی جزو ادوار مسئولان پرسنلی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب هم گفت: رزمندگانی که در این دورهمی حضور دارند، واحد پرسنلی لشکر علی ابن ابی طالب در بحث مدیریت منابع انسانی هستند که هم گزینش و استخدام و هم به کارگیری همه خدمات تا بعد از پایان خدمت که در عضویت‌های مختلف مسئولیت داشتند و این‌ها جوان‌هایی بودند که تقریبا تا پایان سال ۶۷ نیروی انسانی در لشکر را مدیریت کردند.

یار محمدی با عنوان اینکه این گردهمایی دوسالانه در استان‌های مختلف که در تشکیل لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب نقش داشتند برگزار می‌شود، افزود: ما در این برنامه علاوه بر یادآوری دوران دفاع مقدس به دنبال تدوین عملکرد واحد پرسنلی لشکر در دوران دفاع مقدس هستیم.

در پایان از خانواده شهدای واحد پرسنلی نیز تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است