Web Analytics Made Easy - Statcounter

"تندروها" مراسم بزرگداشت شهید صدوقی در مسجد حظیره را به آشوب کشیدند.

به رسم هر ساله مراسم بزرگداشت شهادت سومین شهید محراب، آیت الله صدوقی و فرزندش امام جمعه فقید یزد با حضور مقامات و اقشار مختلف مردم در مسجد حظیره و با سخنرانی حجت الاسلام " مسیح مهاجری" مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و یکی از نجات یافتگان حادثه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما "تندروها" در یزد در میانه سخنان مهاجری، با فریاد زدن حرمت این مراسم را نگه نداشتند و باعث شدند سخنران مراسم مجبور شود سخنان خود را نیمه کاره رها کند و از منبر مسجد حظیره پایین بیاید!

هنگامی که " مسیح مهاجری" در سخنرانی خود آیت الله هاشمی را یکی از دلسوزان و بزرگان انقلاب اسلامی نامید و چند نفر که برخی از آنها ملبس به لباس روحانیت بودند با فریاد به مخالفت با سخنان مهاجری پرداختند موضوعی که باعث شد وی بدون تکمیل سخنانش، منبر را پایان دهد.


بیشتر بخوانید :

مسیح مهاجری در یزد : اشهدبالله می‌گویم حصری‌ها و ممنوع‌التصویرها از دلسوزترین افراد هستند روایت ابطحی از اجرای پروژه‌ «نصر بالرعب‌» تندروها در دولت خاتمی

اختلال در سخنرانی سیدحسن خمینی تک تحرک بود یا سرآغاز زنجیره تحرک ها ؟ / مصونیت آهنین خودسرهای سازماندهی شده مهاجری : با تندروهایی که حرم امام را به هم ریختند برخورد نخواهد شد، چون اصولگرایان اجازه اش را نمی دهند

اما این پایان ماجرا نبود چرا که گروه معترض به دور مهاجری حلقه زدند و با طرح اتهاماتی علیه آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی، مسجد حظیره را به عنوان پایگاه انقلاب دانسته و طرح چنین سخنانی را در این مسجد برنتابیدند.

حرکت تندروها در مسجد حظیره (پایگاه انقلاب) و در خلال مراسم بزرگداشت یکی از بانیان انقلاب در حالی اتفاق افتاد که هنوز یک ماه از آشوب تندروها در مراسم سالگرد امام(ره) به هنگام سخنرانی سید حسن خمینی نمی گذرد، اتفاقی که رهبر معظم انقلاب به شدت از آن انتقاد کردند و به صراحت اعلام کردند " با این حرکت ها مخالفم" حال مشخص نیست چرا کسانی که بیشتر از همه داعیه دار ولایت مداری هستند خود به فرمان رهبری هیچ اعتنایی ندارند.

اعتراض به سخنران مراسم بزرگداشت شهید صدوقی آن هم در مسجد و پایگاه انقلاب نشان می دهد عده‌ای نه تنها حرمتی برای شهید سوم محراب و خانه خدا قائل نیستند بلکه با هرگونه آزادی بیان و سخنرانی آنهم در وصف یکی از شخصیت‌های برجسته انقلاب و یار رهبری نیز مخالفند و با طرح اتهام "فتنه گر" به دنبال حاکم ساختن سکوت اجباری هستند!

اتفاق مسجد حظیره آزمون بزرگی برای دستگاه های امنیتی است که با توجه به دستور صریح رهبری مبنی بر نادرست بودن تندروی ها و اتهام افکنی ها در کشور و همچنین شکسته شدن حرمت مراسم بزرگداشت شهید صدوقی، آیا برای یکبار هم که شده با پشت پرده این جریانات برخورد خواهند کرد و آنها را به مردم معرفی می کنند؟

در روزهایی که نفاق، بزرگترین آرزوی دشمنان ایران است آیا برخوردی با جریان نفاق و گروه های فشار در یزد صورت می گیرد؟

گفتنی است از مسیح مهاجری؛ مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی به عنوان شهید زنده حادثه هفتم تیر نام برده می شود.

۲۱۲۲۰

کد خبر 1646518

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اصولگرایان اصلاح طلبان مراسم بزرگداشت شهید صدوقی مسیح مهاجری مسجد حظیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌

ایسنا/قم برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از امروز تا جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه شرح زیارت امین الله با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه قرائت زیارت عاشورا با نوای سید حسین جعفری نژاد و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میردامادیان و قرائت دعای ندبه با نوای اسلام میرزایی دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام احمد قاسمی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن صبوری و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدعلی بخشنده برگزار و هر روز بعد از نماز عصر نیز زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) قرائت می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر نیز در قالب برنامه کارشناس محور برگزار می‌شود و شنبه با اجرای حیدری و حضور حجت الاسلام محمدی شاهرودی به عنوان کارشناس مسائل اعتقادی، یکشنبه با اجرای اسماعیلی و حضور حجت الاسلام محمد حسین فلاح زاده به عنوان کارشناس احکام، دوشنبه با اجرای امیدواریان و حضور حجت الاسلام علی اصغر همتیان به عنوان کارشناس سبک زندگی اهل بیت(ع)، سه‌شنبه با اجرای توفیقی و حضور حجت الاسلام محمدرضا اعوانی به عنوان کارشناس نهج البلاغه، چهارشنبه با اجرای حبیبی و حضور حجت الاسلام حسین جوشقانیان به عنوان کارشناس سیره شهدا، پنج شنبه با اجرای اسماعیلی و حضور حجت الاسلام رستم نژاد به عنوان کارشناس تفسیر قران و جمعه با اجرای حیدری و حضور حجت الاسلام محمدصابر جعفری به عنوان کارشناس مهدویت برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سید علیرضا تراشیون، غلامرضا قاسمیان، محمد حاج ابوالقاسم، سید حسین مؤمنی، حامد کاشانی، بندانی نیشابوری و مرتضی آقاتهرانی برگزار می‌شود و پنج‌شنبه و جمعه آقایان ابوذر بیوکافی و عباس حیدرزاده مداحی خواهند کرد.

 به گزارش ایسنا، پنجشنبه عصر زیارت آل یاسین با نوای حسین اردستانی و پنجشنبه‌شب قرائت دعای کمیل با نوای عباس حیدرزاده قرائت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش