Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@04:59:18 GMT

دومین حادثه امروز برای تانکر حمل بنزین/ عکس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۰۴۲۵

دومین حادثه امروز برای تانکر حمل بنزین/ عکس

محمدهادی قانع با اعلام این خبر افزود: با اعلام حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت بنزین به سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک از سوی آتش نشانی سروستان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، بی درنگ گروهی از آتش نشان شیراز را به همراه تانکر آبرسان، فوماتیک و پشتیبان به محل حادثه واقع در جاده سروستان به سمت جهرم اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری با محموله سوخت بنزین در مسیر در حال حرکت بوده که به علت نامشخصی که از سوی کارشناسان راهور در حال بررسی است، به حالت واژگون قرار گرفته بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد راننده خودرو خوشبختانه دچار مصدومیت جدی نشده و در همان لحظات اولیه از کابین خودرو خارج شده بود.

قانع افزود: آتش نشانان با سرعت عمل پس از قطع جریان برق این وسیله نقلیه و نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، جاده را کاملاً ایمن کرده و مانع از تردد خودروها از محل حادثه شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به این که نیروهای عملیاتی در چهار ساعت عملیات دشوار و حساس با پاشش مداوم آب و فوم مانع ایجاد جرقه و بروز حادثه شدند، اظهار کرد: آن‌ها سرانجام در یک عملیات ویژه توانستند توسط جرثقیل تانکر حامل سوخت را به حالت اولیه برگردانند و محل حادثه را کاملاً ایمن سازی کنند. تیم عملیاتی در پایان تانکر واژگون شده را تا رسیدن به پالایشگاه همراهی و پشتیبانی کردند.

گفتنی است امروز جاده اصفهان-شهرکرد نیز به دلیل واژگون شدن یک تانکر حمل بنزین مسدود شد.

بیشتر بخوانید:

چپ کردن کامیون حامل بنزین، جاده اصفهان-شهرکرد را بست تصادف تریلی و پراید در محور بیدله به کارون ۴

47231

کد خبر 1646556

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنزین پمپ بنزین تصادفات رانندگی رانندگی محل حادثه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه‌ای مهم درباره عملیات نظامی عصر امروز به یک کشتی عبوری مشکوک در سواحل یمن منتشر خواهد کرد.

گفتنی است پیشتر عصر امروز (دوشنبه)، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کد خبر 6092612

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب