Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی علیایی رئیس هیئت کشتی قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس قم، اظهار کرد: با گذشت ۱۰۰ روز از سال ۱۴۰۱ کشتی‌گیران پر تلاش قمی موفق به کسب ۱۶ مدال آسیایی، بین المللی، قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در کشتی آزاد، فرنگی و آلیش شدند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱ مدال آسیایی و بین المللی و ۵ مدال قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوده است، این آمار در نوع خود یک رکورد بی سابقه محسوب می شود من از این دستاورد و تلاش‌ کشتی‌گیران قمی تشکر می‌کنم که برای بالا بردن پرچم قم همیشه در مسابقات مختلف با تمام توان مسابقه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیایی در خصوص مجموع مدال‌های کشتی قم در سال گذشته گفت: کشتی قم در سال گذشته با همه محدودیت‌های کرونایی که بر کشور حاکم بود توانست ۳۴ مدال رنگارنگ در میادین مختلف به دست آورد، و آماری که در حال حاضر شاهد آن هستیم نشان از به ثمر نشستن تلاش های جامعه کشتی و مربیان در سنوات گذشته است.

رئیس هیئت کشتی قم تصریح کرد: حرکت روبه رشد کشتی استان قم در طول سالیان اخیر امروز به گونه‌ای به بار نشسته است که در تمامی رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته‌های فرنگی و آزاد از قم نماینده داریم، تعداد ۴۶ ورزشکار قمی در اردوهای مختلف تیم‌های ملی حضور دارند که سهم کشتی از این تعداد ۲۱ ورزشکار است که نشان از افزایش کمی و همچنین کیفی کشتی قم می‌دهد.

وی ادامه داد: تیم کشتی فرنگی قم به عنوان با سابقه‌ترین تیم در لیگ کشوری است و امسال نیز در صدد حضور در این لیگ هستیم که البته امیدواریم موانع مالی موجب عدم حضور تیم قم در این رویداد نباشد.

علیایی در خصوص تعداد ورزشکاری که در سال گذشته و جاری بیمه شدند، بیان کرد: تعداد بیمه شده ورزشی کشتی استان قم در سال‌های گذشته ۱۷۰۰ نفر بوده که مربوط به قبل شرایط کرونایی است اما در حال حاضر شاهد عدد رو به رشد ۱۸۵۰ نفر هستیم، ما در هیئت کشتی قم تلاش می‌کنیم تا خیال ورزشکاران از بابت بیمه راحت باشد و بدون نگرانی به ورزش بپردازند.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: هادی علیایی هیئت کشتی قم کشتی آزاد قم کشتی فرنگی قم کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران

ایسنا/خوزستان تیم کشتی فرنگی نونهالان خوزستان در رقابت های کشوری به مقام دوم رسید.

رقابت های کشتی فرنگی نونهالان کشور ۱۱ اردیبهشت ماه به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران به پایان رسید که تیم استان خوزستان با کسب ۱۱۹ امتیاز تیمی و کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۷ مدال برنز، در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی به مدال طلا رسیدند، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی گله و در وزن ۷۵ کیلوگرم نوید سعیدیان صاحب گردن آویز نقره شدند.

همچنین در وزن ۳۵ کیلوگرم مهدی چاره اندیش، در وزن ۳۸ کیلوگرم علی اسماعیلی لیوسی، در وزن ۴۱ کیلوگرم محمدامین خشنودفر، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرمهدی حاجیوند، در وزن ۵۲ کیلوگرم علیرضا حیدری، در وزن ۶۸ کیلوگرم محمدجواد عبدولی و در وزن ۸۵ کیلوگرم امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است