Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ هادی بغدادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان استان به همت سازمان بسیج فرهنگیان کشور در ۲ بخش با محورهای مرتبط با تحقق عدالت و نصیب آموزشی، راهکارهای تحول فرهنگی و پرورشی و بخش ویژه هیات های اندیشه ورز با محور صیانت و ارتقا شأن و منزلت معلم در قالب ارائه مقاله، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سال گذشته شانزدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان با رویکرد ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در سطح کشور با مشارکت هفت هزار ۴۶۹ فرهنگی برگزار شد و امیدواریم امسال شرکت کنندگان در این جشنواره به نسبت سال گذشته افزایش داشت باشند.

سرهنگ بغدادی افزود: سال گذشته ۵۲۲ اثر در دبیرخانه استانی جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان دریافت شد و در پایان ۵۵ اثر به عنوان آثار برتر استانی برگزیده شدند.

وی تصریح کرد: پرداختن به مسائل اساسی آموزش و پرورش و پیدا کردن راهکار های مناسب برای حل آنها، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در سطوح مختلف نظام تعلیم و تربیت کشور به ویژه آموزش و پرورش است.

این مسوول تاکید کرد: تولید و بازتولید محتوای علمی در جامعه فرهنگیان بسیجی، ایجاد هم افزایی و تعامل بین سازمان بسیج فرهنگیان و مدیران بخش های آموزش و پرورش از مهمترین اهداف جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از  ۱۷ هزار فرهنگی در استان مشغول فعالیت هستند، افزود: از این تعداد بیش از۵۰ درصد فرهنگیان استان قزوین بسیجی هستند .

سرهنگ بغدادی خاطر نشان کرد: از هفته آینده بخشنامه اجرایی هفدهمین جشنواره علمی و فرهنگی به مناطق آموزشی استان ارسال خواهد شد و تا اوایل شهریور این جشنواره ادامه خواهد داشت.

وی یاد آور شد: علاقمندان می توانند در سایت WWW.sci-cbo.ir ثبت نام کرده و تا تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ آثار خود را ارسال کنند.

برچسب‌ها مدارس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین معلم دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین مدارس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین معلم دانش آموزان جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر