Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: طی برنامه ریزی انجام شده و بنا بر استعلامی که از دستگاه های نظارتی و سازمان مدیریت استان و بررسی بازرسی استانداری انجام می شود، عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی بررسی شده و به مدیران سه کارت سبز یا زرد یا قرمز داده خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیرانی که طی این بررسی کارت سبز دریافت کنند، مورد تشویق قرار می گیرند و به مدیران دارای کارت زرد مهلتی  داده خواهد شد تا نواقص مدیریتی خود را رفع کنند و مدیرانی که کارت قرمز بگیرند، از بدنه مدیریتی دولت سیزدهم در استان جدا خواهند شد و شخص دیگری جایگزین آنها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد گفت: برنامه تحولی استان اجرایی شده و در فاز دوم برنامه تحولی شهرستان ها نیز رونمایی می شود و سپس تمامی دستگاه های اجرایی باید برنامه تحولی مرتبط با خود را اجرا کنند و این یعنی فعالیتی جدای از کارهای روزمره که نیاز به پیگیری ویژه دارد.

فاطمی افزود: ملاک اعتبارات و همچنین بازرسی و نظارت و بر اساس این برنامه تحولی خواهد بود و همه اقدامات آتی دستگاه های اجرایی بر اساس این برنامه و برنامه یزد نوین انجام خواهد شد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از فعالین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار داشت: در نوروز امسال  بیش از یک میلیون گردشگر به این استان سفر کردند که نیازمند وقت زیادی برای برنامه ریزی و تمهیدات است  و خوشبختانه با پیگیری های زیادی که انجام شد، خط پروازی ویژه یزد و شرکت مرتبط ثبت شده و عنوانی متناسب با یزد نیز انتخاب می شود و یکی از زیرساخت های گردشگری اجرایی خواهد شد.

فاطمی ادامه داد: در حوزه فرهنگی نیز وقت زیادی گذاشته شده و یکی از نمونه خوب فعالیت های مردمی اجرای سرود سلام فرمانده با حضور پرشور مردم در امیرچقماق برگزار شد، همچنین برای طرح سامان خانواده زمان زیادی گذاشته شده و این طرح در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز رونمایی شد  و امیدواریم با اجرای این طرح ها در استان آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

وی افزود: در زمینه عمرانی، اعتبارات بسیار خوبی تخصیص یافته که باید جذب شود و هر مدیری که این اعتبارات را برگشت دهد جابجا خواهد شد و ضمن آنکه مدیران فعال تقدیر می شوند .

استاندار یزد ضمن اعلام اینکه هر یکشنبه بیش از ۲۵۰ نفر برای ملاقات مردمی در استانداری حضور می یابند، گفت: حوزه ارتباطات مردمی پر کار است و مراجعه مردم به شما مدیران باب رحمت الهی است و از این فرصت باید استفاده کرد و قدردان هستیم تا بتوانیم گره ای از کار کسی باز کنیم .

وی ضمن تشکر از فعالیت دستگاه های مرتبط با مدیریت بحران استان گفت: از حادثه قطار تا سرما زدگی، خشکسالی ها، سیل، ریزگردها، طوفان ها، و حوادث جاده ای و انواع و اقسام حوادث را در استان یزد شاهد بودیم و این اتفاقات یک روزه به وجود نیامده و در طول زمان گذشته به دلیل کم توجهی هایی که شده، شاهد آن هستیم اما مدیریت بحران استان به خوبی آنها را مدیریت کرد.

فاطمی افزود: برای اولین بار در استان یزد بحرانی به وجود آمد و کارشناسان ساعت ها وقت گذاشتند و در مورد سیل اخیر نظر خود را اعلام کردند و قطعا اگر مدیری ضعف  داشته برخورد انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در حادثه قطار همه مدیران استان پای کار آمدند و به خوبی مدیریت شد و همچنین در حوزه سیل نیز بیش از یک هزار پرونده تشکیل و همه پرونده ها بررسی و هزینه آن پرداخت شد در حالی که هیچ اعتبار فوق العاده ای وجود نداشت.

استاندار یزد ضمن گلایه از اینکه برای یک پروژه میلیارد ها تومان هزینه می شود و برای اطلاع رسانی آن اقدامی در خور شان صورت نمی گیرد گفت: روابط عمومی استانداری و روابط عمومی دستگاه های اجرایی تلاش زیادی  دارند اما باید در شروع پروژه ها نسبت به اطلاع رسانی آن به مردم اقدام شود تا در جریان سختی ها و هچنین توانمندی مدیران داخل کشور قرار گیرند و روال افتتاحیه ها باید تغییر کند تا این تلاش ها به اطلاع مردم رسانده شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات  مقام معظم رهبری در حوزه دانش بنیان گفت: اجازه نمی دهیم این دستورات رهبر انقلاب بر روی زمین بماند و این یک تکلیف قانونی و شرعی است که بر عهده ما ست ودر ارتباط با حوزه دانش بنیان فعالیت های بسیار خوبی در استان یزد اجرایی شده و یکی از آنها اختصاص بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت های دانش بنیان است.

فاطمی ضمن تشکر از دستگاه های اجرایی مرتبط با آب گفت: برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت برای تامین آب شرب و بهداشت مردم انجام شده وهمچنین خط پدافندی استان به زودی افتتاح خواهد شد و پروژه های آبرسانی روستا ها نیز در حال انجام است و بیش از ۱۵۰ هزار مترمکعب مخزن در حال ساخت است.

استاندار یزد ضمن تشکر از دستگاه های مرتبط با تنظیم بازار گفت: با توجه به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها حجم زیادی از فعالیت ها توسط دستگاه های مرتبط انجام شد که قابل تقدیر است همچنین در نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی جلسات آن با فرمانداران تشکیل می شود و بیش از ۷ هزار واحد مسکونی در دست اجرا ست که برخی از آنها به زودی افتتاح می شود و همچنین در این طرح بیش از ۵۳ هزار واحد تکلیفی استان یزد است که در دستور کار قرار دارد

در این نشست از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدبه دلیل پاسخگویی سریع به مکاتبات واحد ارتباط مردمی استانداری و رفع مشکلات مردمی تجلیل شد همچنین از دستگاه های مرتبط با تنظیم بازار استان به دلیل مدیریت صحیح بازار تقدیر شد. لوح تقدیر رئیس سازمان بهزیستی کشور به مهران فاطمی استاندار یزد به دلیل حمایت ویژه از فعالیت های مرتبط با افراد تحت پوشش بهزیستی به وی تقدیم شد.

در پایان از تندیس شهید صدوقی و شهدای استانداری یزد که در قسمت ورودی استانداری توسط روابط عمومی این نهاد نصب شده، رونمایی گردید .

برچسب‌ها جلسه شورای اداری یزد مهران فاطمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری یزد مهران فاطمی جلسه شورای اداری یزد مهران فاطمی دستگاه های اجرایی دستگاه های مرتبط برنامه تحولی استاندار یزد ضمن تشکر فعالیت ها استان یزد خواهد شد انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود خودروهای جدید به هلال احمر

بابک محمودی،اظهار داشت: ما در آستانه صد و سه سالگی تشکیل جمعیت هلال احمر هستیم. سال گذشته و امسال تقریباً توانی به این جمعیت اضافه شد که برابری می‌کند با همین صد سال گذشته که انصافاً این دوره بدون اینکه نگاه سیاسی به موضوعات باشد حداکثر تلاش شد برای کمک رسانی و خدمات رسانی به مردم عزیز کشورمان.

وی افزود: علاوه بر این ۱۶۰۰ دستگاه ما امسال در حال عقد قرارداد و خرید بالغ بر ۲۸۰۰ دستگاه خودروهای امدادی و آمبولانس هستیم و تا پایان سال به بدنه امداد و نجات کشور اضافه خواهیم کرد، که شاهد خدمات بیشتری به مردم باشیم.

وی ادامه داد: در کنار این موضوع ساخت پایگاه‌های امداد و نجات با کمک دولت و استانداردی‌ها پیگیری می‌شود که در حال حاضر بالغ بر ۶۲۰ پایگاه داریم و این برنامه را داریم تا حدود ۱۰۰ پایگاه دیگر را اضافه کنیم و در نرم جهانی به یک عدد بسیار مطلوبی از نظر زمان برای رسیدن در محل حادثه خواهیم داشت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: بزرگراه‌های جدیدی به سرعت به بدنه کشور اضافه خواهد شد که این موضوع نیاز به تجهیز دارد و برنامه‌ریزی هم نیز صورت گرفته است که به یاری خداوند ما شرایط بسیار خوبی را برای امسال و سال آینده برای اجرای عملیات‌های امداد امدادرسانی در تمام سطوح کوهستانی در پیش خواهیم داشت.

محمودی در خصوص خودروها و آمبولانس‌های امدادی جدید که به بدنه این سازمان اضافه شده‌اند بیان کرد: تقریباً تمامی استان‌ها داری یک حالت فرسودگی ناوگان هستند که به تمامی این استان‌ها اعزام خواهد شد اما بعضی از این استان‌ها با توجه به شرایط جغرافیایی، همچنین وسعت، و تعداد پایگاه‌های که دارند در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی گفت: عمدتاً استان‌های اصلی و حادثه خیز ما که مقصد مسافرت‌ها هستند از نظر پایگاه‌های امداد و نجات و خودرو به طور ویژه دیده شدند ولی به طور کل با ۲۷۰۰ دستگاه تمامی ناوگان لجستیکی استان‌های ما بروز رسانی خواهند شد و به لطف خداوند توان بسیار بالایی به جمعیت هلال احمر اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص پلاک این خودروها نیز گفت: سردار رادان شخصاً به این موضوع ورود کردند و انشاالله در اسرع وقت انجام خواهد شد، همچنین ما منتظر تجهیزات هستیم که به محض تجهیز شدن کار پلاک خودروها انجام می‌گیرد که این موضوع به خود استان‌ها واگذار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است