Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۲۱۵ شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی به ریاست غلامعلی حداد عادل، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تشکیل شد، در ابتدای این جلسه حداد عادل در خصوص اهمیت تدوین رشته روابط بین‌الملل با رویکرد اسلامی و بومی و کاربرد آن در عرصه‌های مختلف اعم از کارشناسان و مدیران وزارت امور خارجه و تحلیل‌گران روابط بین‌الملل، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن موفقیت آمیز دانستن تجربه دانشگاه امام صادق(ع) در تهیه برنامه‌های درسی و رعایت چهار موضع شورای تحول، تصریح کرد: از تجارب این دانشگاه به عنوان الگو به خوبی می‌توان استفاده کرد.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه امام صادق‌(ع) این برنامه درسی را به زبان‌های انگلیسی و عربی ترجمه کند تا ضمن اطلاع رسانی، برای برخی از کشورهای منطقه نیز ارسال شود.
سپس در ادامه، عناوین درس‌های پیشنهادی و سرفصل آنها توسط آقایان نصرت پناه، خانی وسعیدی به عنوان تیم تهیه‌کننده برنامه مذکور از دانشگاه امام صادق(ع) شرح داده شد و اعضای شورا به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص این برنامه پرداختند.
در این جلسه، دروس و سرفصل‌های برنامه درسی کارشناسی ارشد پیوسته رشته «معارف اسلامی و روابط بین الملل» به تصویب نهایی اعضای شورا رسید.
شایان ذکر است کلیات این برنامه قبلا در جلسه ۲۱۴ شورای تحول به تاریخ دوم خرداد ۱۴۰۱ به تصویب اعضای شورای تحول، رسیده بود.

بیشتر بخوانید: بیانیه حزب ندای ایرانیان در آستانه یک‌سالگی دولت رئیسی : کشور را نمی‌توان تنها با دانشگاه امام صادق اداره کرد اعلام حقوق کارکنان کدام دستگاه ها صفر است؟ / از دبیرخانه مجلس خبرگان و دبیرخانه مجمع تشخیص تا دانشگاه امام صادق (ع) چرا فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق در عرصه‌های مدیریتی پرشمارند؟ / پاسخ رئیس دانشگاه را بخوانید

۲۱۲۳۱

کد خبر 1646577

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری غلامعلی حداد عادل دانشگاه دانشگاه امام صادق شورای تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)‌