Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:11:03 GMT

کنگره شعر آئینی«حضرت نوکر» در کرمانشاه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۲۹۸۵

کنگره شعر آئینی«حضرت نوکر» در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین کنگره شعر آئینی حضرت نوکر و یادبود خادم الرضا و مداح اهل بیت (ع) مسلم مقدسی عصر پنجشنبه در شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از شاعران و مداحان برگزار شد یاد و خاطره خادم الرضا مسلم مقدسی گرامی داشته شد و پیام دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به این کنگره قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شاعرانی همچون سید حمیدرضا برقعی، احمد بابایی، مجید تال، هادی جان فدا و اصغر عظیمی مهر به مدیحه سرایی اهل بیت (ع) پرداختند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود از خانواده مداح و خادم اهل بیت (ع) مسلم مقدسی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5527620

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شعر آئینی شعر فرهنگ اهل بیت امام حسین ع محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی محمد رشیدی بوشهر کرمانشاه مشهد خراسان رضوی ویروس کرونا مواد مخدر ایلام سنندج شیراز بیرجند اردبیل آمار کرونا همدان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد